Miejsce ciężarówek
Miejsce ciężarówek
Czas chyba przedyskutować miejsce ciężarówek w galerii TWB. Sprawa wydawała mi się oczywista, a jednak ku mojemu zdziwieniu - są powody do dyskusji, i to nawet burzliwej!
Moja propozycja: każdy samochód ciężarowy o DMC powyżej 3,5 tony ląduje na TWB3, z wyjątkiem pojazdów powstałych poprzez przebudowanie autobusu na ciężarówkę (czyli nasze kochane ikaruskowe pogoty). W profilu firmy na TWB2 wklejamy link do profilu firmy na TWB3, i wzajemnie. Reguła prosta jak drut!
Tymczasem otrzymuję głosy sprzeciwu - bo ciężarówki firm autobusowych powinny zostać na TWB2. W takim razie autobusy firm typowo budowlanych powinny być na TWB3? A co z Ośrodkami Nauki Jazdy czy firmami prowadzącymi równolegle transport towarowy i osobowy? To firmy autobusowe czy ciężarówkowe? Będziemy decydować na podstawie tego, czego mają więcej? A co jak mają po równe 20 autobusów i ciężarówek?
Moja propozycja: każdy samochód ciężarowy o DMC powyżej 3,5 tony ląduje na TWB3, z wyjątkiem pojazdów powstałych poprzez przebudowanie autobusu na ciężarówkę (czyli nasze kochane ikaruskowe pogoty). W profilu firmy na TWB2 wklejamy link do profilu firmy na TWB3, i wzajemnie. Reguła prosta jak drut!
Tymczasem otrzymuję głosy sprzeciwu - bo ciężarówki firm autobusowych powinny zostać na TWB2. W takim razie autobusy firm typowo budowlanych powinny być na TWB3? A co z Ośrodkami Nauki Jazdy czy firmami prowadzącymi równolegle transport towarowy i osobowy? To firmy autobusowe czy ciężarówkowe? Będziemy decydować na podstawie tego, czego mają więcej? A co jak mają po równe 20 autobusów i ciężarówek?
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam
Re: Miejsce ciężarówek
Kochany ępi!
Piszę do Ciebie ten list, ponieważ chcę Ci opowiedzieć o swoich spostrzeżeniach oraz propozycjach.
dupa dupa dupa
Do tej pory na twb istniały w bazie firmy budowlane, szambiarze i inne tego typu twory ponieważ posiadały autobusy w swoim taborze. Ale nikt nie podpinał pod te firmy betoniarek, szambiarek czy wywrotek. Wyłącznie autobusy, or pogoty.
I niech tak zostanie, na autobusowym twb lądują autobusy/trajtki/tramwaje i pogoty, a reszta wozów takie jak cysterny (pojawiło się chyba coś tam kiedyś z PKS Rz) na twb3. Jeżeli ktoś ma ochotę, niech wrzuci to samo zdjęcie pogota na twb3, i to chyba będzie najrozsądniejsze wyjście. Przypominam, że nie każdy ogląda twb cięzarówkowe wrzucając zdjecia na autobusowe i analogicznie w przypadku odwrotnym.
Jakimśtam wyjściem byłaby możliwość wrzucania pod spis taboru na autobusowym pojedynczych wozów z twb3, coś takiego jak technical equipment w całości podlinkowane pod twb3 i wtedy po kliknięciu tego technicala przeniosło by do listy pojazdów na twb3. Tylko wtedy powinny miniaturki w nowych fotach pojawiać się i na jednym, i na drugim twb. IMO to bez sensu trochę, więc powtórzę moje zdanie:
Piszę do Ciebie ten list, ponieważ chcę Ci opowiedzieć o swoich spostrzeżeniach oraz propozycjach.
dupa dupa dupa
Do tej pory na twb istniały w bazie firmy budowlane, szambiarze i inne tego typu twory ponieważ posiadały autobusy w swoim taborze. Ale nikt nie podpinał pod te firmy betoniarek, szambiarek czy wywrotek. Wyłącznie autobusy, or pogoty.
I niech tak zostanie, na autobusowym twb lądują autobusy/trajtki/tramwaje i pogoty, a reszta wozów takie jak cysterny (pojawiło się chyba coś tam kiedyś z PKS Rz) na twb3. Jeżeli ktoś ma ochotę, niech wrzuci to samo zdjęcie pogota na twb3, i to chyba będzie najrozsądniejsze wyjście. Przypominam, że nie każdy ogląda twb cięzarówkowe wrzucając zdjecia na autobusowe i analogicznie w przypadku odwrotnym.
Jakimśtam wyjściem byłaby możliwość wrzucania pod spis taboru na autobusowym pojedynczych wozów z twb3, coś takiego jak technical equipment w całości podlinkowane pod twb3 i wtedy po kliknięciu tego technicala przeniosło by do listy pojazdów na twb3. Tylko wtedy powinny miniaturki w nowych fotach pojawiać się i na jednym, i na drugim twb. IMO to bez sensu trochę, więc powtórzę moje zdanie:
Pozdrona autobusowym twb lądują autobusy/trajtki/tramwaje i pogoty, a reszta wozów takie jak cysterny (pojawiło się chyba coś tam kiedyś z PKS Rz) na twb3
Re: Miejsce ciężarówek
Pokazać Ci co ludzie tutaj wrzucają pod Technical Equipment, czy sam sobie przejrzysz?kilof wrote: Do tej pory na twb istniały w bazie firmy budowlane, szambiarze i inne tego typu twory ponieważ posiadały autobusy w swoim taborze. Ale nikt nie podpinał pod te firmy betoniarek, szambiarek czy wywrotek. Wyłącznie autobusy, or pogoty.
Do tej pory nie było TWB3, więc tak się robiło.
Cysterny, polewaczki, wywrotki, podnośniki, dźwigi, skrzyniaki, wozy sieciowe, ciągniki siodłowe. Każda odmiana ciężarówki jaką sobie wymyślisz jest na TWB2.kilof wrote:I niech tak zostanie, na autobusowym twb lądują autobusy/trajtki/tramwaje i pogoty, a reszta wozów takie jak cysterny (pojawiło się chyba coś tam kiedyś z PKS Rz) na twb3.
Wrzucać dwa razy te same zdjęcia, albo połowę zdjęć tu a połowę tu - to w ogóle nierozsądne wyjście, a co dopiero najrozsądniejsze. A powoli tak się robi - część użytkowników za wszelką cenę chce wrzucać ciężarówki na TWB2, część dubluje te same na TWB3 i za jakiś czas będzie ogromny bałagan.kilof wrote: Jeżeli ktoś ma ochotę, niech wrzuci to samo zdjęcie pogota na twb3, i to chyba będzie najrozsądniejsze wyjście.
Skoro nie oglądasz TWB ciężarówkowego, to nie interesują Ciebie ciężarówki - po co Ci więc zdjęcie Jelcza 315 na TWB2? A jeśli jednak go chcesz oglądać, to znaczy, że Cię interesują ciężarówki - więc zajrzyj na TWB3.kilof wrote:Przypominam, że nie każdy ogląda twb cięzarówkowe wrzucając zdjecia na autobusowe i analogicznie w przypadku odwrotnym.
Jeśli ktoś nie ogląda regularnie TWB3, to w karcie przewoźnika na TWB2 kliknie sobie w odnośnik do ciężarowej części floty tego samego przewoźnika i nic nie przegapi.
Wymagałoby to zmian w funkcjonowaniu TWB - proś o taką opcję admina.kilof wrote:Jakimśtam wyjściem byłaby możliwość wrzucania pod spis taboru na autobusowym pojedynczych wozów z twb3, coś takiego jak technical equipment w całości podlinkowane pod twb3 i wtedy po kliknięciu tego technicala przeniosło by do listy pojazdów na twb3. Tylko wtedy powinny miniaturki w nowych fotach pojawiać się i na jednym, i na drugim twb.
Podstawowe pytanie brzmi: dlaczego pogot będąc ciężarówką ma być na TWB2?kilof wrote:IMO to bez sensu trochę, więc powtórzę moje zdanie:na autobusowym twb lądują autobusy/trajtki/tramwaje i pogoty, a reszta wozów takie jak cysterny (pojawiło się chyba coś tam kiedyś z PKS Rz) na twb3
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam
Re: Miejsce ciężarówek
Jezusiczku, nawet szambiara jest na TWB2...
A który to PKS zapewnia też wywóz śmieci? Alleluja, na pewno parę razy w takiej firmie śmieciara holowała zepsuty autobus, więc wrzucajmy śmieciary na TWB2 jako pogoty! Bawmy się
A który to PKS zapewnia też wywóz śmieci? Alleluja, na pewno parę razy w takiej firmie śmieciara holowała zepsuty autobus, więc wrzucajmy śmieciary na TWB2 jako pogoty! Bawmy się
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam
Re: Miejsce ciężarówek
Wniosek z tego taki, że:empi wrote:Czas chyba przedyskutować miejsce ciężarówek w galerii TWB. Sprawa wydawała mi się oczywista, a jednak ku mojemu zdziwieniu - są powody do dyskusji, i to nawet burzliwej!
Moja propozycja: każdy samochód ciężarowy o DMC powyżej 3,5 tony ląduje na TWB3, z wyjątkiem pojazdów powstałych poprzez przebudowanie autobusu na ciężarówkę (czyli nasze kochane ikaruskowe pogoty). W profilu firmy na TWB2 wklejamy link do profilu firmy na TWB3, i wzajemnie. Reguła prosta jak drut!
Tymczasem otrzymuję głosy sprzeciwu - bo ciężarówki firm autobusowych powinny zostać na TWB2. W takim razie autobusy firm typowo budowlanych powinny być na TWB3? A co z Ośrodkami Nauki Jazdy czy firmami prowadzącymi równolegle transport towarowy i osobowy? To firmy autobusowe czy ciężarówkowe? Będziemy decydować na podstawie tego, czego mają więcej? A co jak mają po równe 20 autobusów i ciężarówek?
a) TWB3 powoduje same problemy, których nigdy wcześniej nie było;
b) z czasem wytworzy nam się więcej wyjątków niż reguł, jestem tego w 100% pewien.
Proszę nie traktować tej wypowiedzi zupełnie poważnie. Mój stosunek do większości ciężarówek jest jaki jest i po prostu nie mam ochoty wyławiać interesujących mnie komunikacyjnych smaczków ze stada szambiarek, śmieciarek i TIRów.
Celowość dodawania zdjęć osobówek czy szambiarek jako Technical Equipment to temat na konkretną dyskusję. Proponowane przez Ciebie rozwiązanie jest BARDZO skrajne i radykalne - nie ma się co dziwić protestom.
Ja na przykład wywaliłbym z TWB2 samochody, szambiarki, śmieciarki, kontenery i wywrotki, ale już wozy sieciowe i dźwigi bym zostawił. I jak tu znaleźć kompromis, skoro granica dla każdego przebiega gdzie indziej?
Aha, wyrażenie "proste jak drut" pasuje tu jak ulał. Druty bowiem słyną z tego, że dość łatwo je zgiąć.
Nie oglądam "M jak miłość", więc nie interesuje mnie miłość? Nie oglądam "Plebanii", więc nie interesuje mnie Kościół? Nie oglądam "Mody na sukces", więc nie interesuje mnie sukces?empi wrote:Skoro nie oglądasz TWB ciężarówkowego, to nie interesują Ciebie ciężarówki - po co Ci więc zdjęcie Jelcza 315 na TWB2? A jeśli jednak go chcesz oglądać, to znaczy, że Cię interesują ciężarówki - więc zajrzyj na TWB3.
Nie tędy droga.
Otóż to. Chyba znaleźliśmy więc wykonalny, złoty środek.kilof wrote:Jakimśtam wyjściem byłaby możliwość wrzucania pod spis taboru na autobusowym pojedynczych wozów z twb3, coś takiego jak technical equipment w całości podlinkowane pod twb3 i wtedy po kliknięciu tego technicala przeniosło by do listy pojazdów na twb3. Tylko wtedy powinny miniaturki w nowych fotach pojawiać się i na jednym, i na drugim twb.
Re: Miejsce ciężarówek
Najlepiej jednak pójść wtedy za ciosem i łączyć całych przewoźników. Przykładowo - mamy MPK Zadupie, ma ono jakieś tam pogoty-ciężarówki, wóz cysternę i autobusy. Dla autobusów zdjęcia i dane znajdują się na TWB2 - analogicznie dla ciężarówek. Jednak pełen spis z autobusami i ciężarówkami można zobaczyć i tutaj i tutaj. Od dawna chciałem to zaproponować, ale nie było okazji ku temu. Myślę, że to miałoby duży sens. Ogółem widać, że TWB2 i TWB3 się "nie lubią", a szkoda - w powyższy sposób mogą się idealnie uzupełniać.
Re: Miejsce ciężarówek
Wydrukuję sobie to zdanie i powieszę na ścianie!Adam G.1 wrote:Wniosek z tego taki, że:
a) TWB3 powoduje same problemy, których nigdy wcześniej nie było;
Podoba mi się ta retoryka - zatem: zagraniczne wyjazdy MKM-ów spowodowały same problemy, których wcześniej nie było. Nowe nieznane typy autobusów, bariera językowa, zagadki z przewoźnikami. A kiedyś było proste, wszystko po polsku i znane nam typy autobusów
No właśnie lansując założenie "pogoty na TWB2, reszta ciężarówek na TWB3" daje nam wątpliwości już na starcie, mogę Wam zarzucić zdjęcia pogotów, które pogotami nie są, oraz ciężarówek, któe były pogotami, ale ciężarówek, które wcześniej były ciężarówkami, a są pogotami. Według jakiego klucza będziemy decydować gdzie co trafi?Adam G.1 wrote: b) z czasem wytworzy nam się więcej wyjątków niż reguł, jestem tego w 100% pewien.
A ja mówie: ciężarówka powyżej 3,5 tony = TWB3, chyba że była wcześniej autobusem (jeden wyjątek). Koniec.
Dlatego klikniesz w link np. w MZA Warszawa i dostaniesz tylko zestaw ciężarówek tego przewoźnika, dokładnie tak samo jak teraz klikając w opcje Technical Equipment. Jedno kliknięcie. Nic więcej. Właściwie NIC się nie zmieni, poza tym że TWB2 będzie odsiane od chwastów.Adam G.1 wrote: Proszę nie traktować tej wypowiedzi zupełnie poważnie. Mój stosunek do większości ciężarówek jest jaki jest i po prostu nie mam ochoty wyławiać interesujących mnie komunikacyjnych smaczków ze stada szambiarek, śmieciarek i TIRów.
Jeśli nie będzie skrajne i radykalne, to znowu będą płynne granice których nikt nie bęzie potrafił określić. A tu jest prosta zasada.Adam G.1 wrote: Celowość dodawania zdjęć osobówek czy szambiarek jako Technical Equipment to temat na konkretną dyskusję. Proponowane przez Ciebie rozwiązanie jest BARDZO skrajne i radykalne - nie ma się co dziwić protestom.
No a co jak wóz sieciowy przez 10 lat był skrzyniową ciężarówką? No właśnie - jak tu znaleźć kompromis?Adam G.1 wrote: Ja na przykład wywaliłbym z TWB2 samochody, szambiarki, śmieciarki, kontenery i wywrotki, ale już wozy sieciowe i dźwigi bym zostawił. I jak tu znaleźć kompromis, skoro granica dla każdego przebiega gdzie indziej?
Zależy jakiej grubościAdam G.1 wrote: Aha, wyrażenie "proste jak drut" pasuje tu jak ulał. Druty bowiem słyną z tego, że dość łatwo je zgiąć.
No ja nie rozumiem tego - nie interesują Ciebie ciężarówki, ale za wszelką cenę chcesz, żeby były na TWB2. No to jak - interesują, czy nie?Adam G.1 wrote:Nie oglądam "M jak miłość", więc nie interesuje mnie miłość? Nie oglądam "Plebanii", więc nie interesuje mnie Kościół? Nie oglądam "Mody na sukces", więc nie interesuje mnie sukces?empi wrote:Skoro nie oglądasz TWB ciężarówkowego, to nie interesują Ciebie ciężarówki - po co Ci więc zdjęcie Jelcza 315 na TWB2? A jeśli jednak go chcesz oglądać, to znaczy, że Cię interesują ciężarówki - więc zajrzyj na TWB3.
Nie tędy droga.
[/quote]Adam G.1 wrote:Otóż to. Chyba znaleźliśmy więc wykonalny, złoty środek.kilof wrote:Jakimśtam wyjściem byłaby możliwość wrzucania pod spis taboru na autobusowym pojedynczych wozów z twb3, coś takiego jak technical equipment w całości podlinkowane pod twb3 i wtedy po kliknięciu tego technicala przeniosło by do listy pojazdów na twb3. Tylko wtedy powinny miniaturki w nowych fotach pojawiać się i na jednym, i na drugim twb.
Wykonalny? Namów więc admina, żeby poświęcił ileś tam czasu na zrobienie tego.
I po co, skoro rozwiąże to jeden link w profilu przewoźnika: "samochody ciężarowe MZA Warszawa [klik]". To samo co kliknąć w "Techncial Equipment". Też jedno kliknięcie. Tyle.
Wracam do podstawowego pytania: co sprawia, że ciężarówki powinny być na TWB2?
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam
Re: Miejsce ciężarówek
Adam G.1 wrote: b) z czasem wytworzy nam się więcej wyjątków niż reguł, jestem tego w 100% pewien.
Właśnie sam stworzyłeś wyjątek, a nie regułę.Adam G.1 wrote:
Ja na przykład wywaliłbym z TWB2 samochody, szambiarki, śmieciarki, kontenery i wywrotki, ale już wozy sieciowe i dźwigi bym zostawił.
Spoko. Już Ci przedstawiam przebieg dwóch podobnych sytuacji z punktu widzenia osób związanych całkowicie z TWB2. A więc jeżeli ciężarówka była zwykłą ciężarówką, a potem została odkupiona przez TW i przerobiona na wóz sieciowy, to należy zdjęcia z pierwszego okresu jej życia wrzucać na Trucks, a potem po przeróbce utworzyć kartę na autobusowym.empi wrote: No a co jak wóz sieciowy przez 10 lat był skrzyniową ciężarówką? No właśnie - jak tu znaleźć kompromis?
Drugi przypadek - Ogórek wożący ludzi ma swoje miejsce na TWB2, a w momencie przeróbki na skrzyniową cieżarówkę i odsprzedaniu jej facetowi wożącemu...ogórki, to jego miejsce... skandal i zamach na użytkowników TWB2 którzy nie oglądają Trucks - tzn jego miejsce jest dalej na TWB2.
Re: Miejsce ciężarówek
Do tych dwóch punktów odnosi się moje drugie zdanie. Retoryka identycznie absurdalna jak "nie wchodzisz na TWB3 = nie interesują cię ciężarówki".empi wrote:Wydrukuję sobie to zdanie i powieszę na ścianie!Adam G.1 wrote:Wniosek z tego taki, że:
a) TWB3 powoduje same problemy, których nigdy wcześniej nie było;
Podoba mi się ta retoryka - zatem: zagraniczne wyjazdy MKM-ów spowodowały same problemy, których wcześniej nie było. Nowe nieznane typy autobusów, bariera językowa, zagadki z przewoźnikami. A kiedyś było proste, wszystko po polsku i znane nam typy autobusów
Ja mam już drugi. Pojazd, który ma równo 3,5 tony. Oraz taki, który ma mniej, a ciężarówką ewidentnie jest. I co, jego miejsce jest gdzieś w kosmosie? Czy może jednak ma trafić na TWB2 i popsuć ten wspaniały ład?empi wrote:A ja mówie: ciężarówka powyżej 3,5 tony = TWB3, chyba że była wcześniej autobusem (jeden wyjątek). Koniec.Adam G.1 wrote:b) z czasem wytworzy nam się więcej wyjątków niż reguł, jestem tego w 100% pewien.
Brak miniaturek. To chyba mój główny kontrargument, rzecz utrudniająca życie.empi wrote:Dlatego klikniesz w link np. w MZA Warszawa i dostaniesz tylko zestaw ciężarówek tego przewoźnika, dokładnie tak samo jak teraz klikając w opcje Technical Equipment. Jedno kliknięcie. Nic więcej. Właściwie NIC się nie zmieni, poza tym że TWB2 będzie odsiane od chwastów.Adam G.1 wrote:Proszę nie traktować tej wypowiedzi zupełnie poważnie. Mój stosunek do większości ciężarówek jest jaki jest i po prostu nie mam ochoty wyławiać interesujących mnie komunikacyjnych smaczków ze stada szambiarek, śmieciarek i TIRów.
Kolejny jest w sumie poważniejszy: po przemieszczeniu zdjęć "ciężarówek" na TWB3, użytkownicy TWB2 tracą jakikolwiek wpływ na to, co będzie się z tymi zdjęciami działo. O tym, czy dana fotografia się nadaje, przestaną decydować cenzorzy z TWB2, zaś zaczną ci z TWB3. No i dochodzimy do kolejnej spornej kwestii, którą ciężko będzie rozwiązać: skoro zdjęcia tych pojazdów obchodzą zarówno użytkowników TWB2 jak i TWB3, kto w takim razie ma się zajmować ich selekcją (ponieważ odpowiedź ze strony Twojej i Amalio w zasadzie znam, pytanie powinno mieć swoją kontynuację: i dlaczego mają to robić użytkownicy TWB3?)?
A jeśli jest radykalnie, to są protesty i masa zacietrzewiania się po obu stronach, zamiast rzeczowej dyskusji. Trochę takie tupnięcie nóżką: zrobiliśmy TWB3, to teraz dawać nam "nasze" zdjęcia.empi wrote:Jeśli nie będzie skrajne i radykalne, to znowu będą płynne granice których nikt nie bęzie potrafił określić. A tu jest prosta zasada.Adam G.1 wrote:Celowość dodawania zdjęć osobówek czy szambiarek jako Technical Equipment to temat na konkretną dyskusję. Proponowane przez Ciebie rozwiązanie jest BARDZO skrajne i radykalne - nie ma się co dziwić protestom.
Jak już pisałem, jest problem miniaturek, jest problem zakresu władzy nad tymi zdjęciami. W zasadzie powinny sobie one wisieć w przestrzeni, swego rodzaju TWB2,5. Zdaję sobie sprawę, że takie rozwiązanie będzie bardzo trudne do wykonania.
Nie znam odpowiedzi na to pytanie. Dlatego z chęcią zaakceptowałbym Twoje rozwiązanie, ale w wersji mniej radykalnej - po poważnym zastanowieniu się, jak to zrobić, by miniaturki wyświetlały się i tu i tu oraz by użytkownicy obu TWB mieli na te zdjęcia wpływ.empi wrote:No a co jak wóz sieciowy przez 10 lat był skrzyniową ciężarówką? No właśnie - jak tu znaleźć kompromis?Adam G.1 wrote:Ja na przykład wywaliłbym z TWB2 samochody, szambiarki, śmieciarki, kontenery i wywrotki, ale już wozy sieciowe i dźwigi bym zostawił. I jak tu znaleźć kompromis, skoro granica dla każdego przebiega gdzie indziej?
Chyba faktycznie nie zrozumiałeś, co napisałem. Podajesz tu bezsensowne założenie, że muszę zaglądać na TWB3, jeśli interesują mnie ciężarówki. Ja podałem równie bezsensowne kontrprzykłady na podstawie popularnych seriali. Nie muszę ich oglądać, by interesować się tym, czego dotyczą. To samo tyczy się TWB3. Jeśli wymagasz ode mnie odpowiedzi, czy interesują mnie ciężarówki (co trochę dziwi, bo odpowiedź znasz), to odpowiem: tak, głównie te, które są pojazdami technicznymi przedsiębiorstw komunikacyjnych.empi wrote:No ja nie rozumiem tego - nie interesują Ciebie ciężarówki, ale za wszelką cenę chcesz, żeby były na TWB2. No to jak - interesują, czy nie?Adam G.1 wrote:Nie oglądam "M jak miłość", więc nie interesuje mnie miłość? Nie oglądam "Plebanii", więc nie interesuje mnie Kościół? Nie oglądam "Mody na sukces", więc nie interesuje mnie sukces?empi wrote:Skoro nie oglądasz TWB ciężarówkowego, to nie interesują Ciebie ciężarówki - po co Ci więc zdjęcie Jelcza 315 na TWB2? A jeśli jednak go chcesz oglądać, to znaczy, że Cię interesują ciężarówki - więc zajrzyj na TWB3.
Nie tędy droga.
Na TWB2 od dawien dawna mamy zdjęcia pojazdów, należących do przewoźników autobusowych, trolejbusowych czy tramwajowych. Przewoźnicy ci, siłą rzeczy, mają pojazdy techniczne. Komentarze pod tymi zdjęciami oraz ilość wyświetleń pokazują, że dużo osób się nimi interesuje. Jednocześnie nie możemy założyć, że ludzie ci interesują się innymi ciężarówkami.empi wrote:Wracam do podstawowego pytania: co sprawia, że ciężarówki powinny być na TWB2?
Pytanie ode mnie jest takie: po co piszesz na forum, skoro jedyne czego oczekujesz to "ok, Twój pomysł jest świetny, wprowadź[my] go w życie"? Wydaje mi się, że jak najbardziej obie strony są w stanie znaleźć kompromis - być może wymagający więcej kombinacji od strony technicznej, być może ogólnie trudniejszy organizacyjnie. Pokazują to wypowiedzi użytkowników (tylko) TWB2 w tym temacie. W momencie w którym zaczną pokazywać to również wypowiedzi użytkowników (głównie) TWB3, pewnie uda nam się do czegoś dojść.
Takimi tekstami szkodzisz tylko sobie i swojemu tworowi - TWB3.Amalio wrote:Spoko. Już Ci przedstawiam przebieg dwóch podobnych sytuacji z punktu widzenia osób związanych całkowicie z TWB2. A więc jeżeli ciężarówka była zwykłą ciężarówką, a potem została odkupiona przez TW i przerobiona na wóz sieciowy, to należy zdjęcia z pierwszego okresu jej życia wrzucać na Trucks, a potem po przeróbce utworzyć kartę na autobusowym.
Drugi przypadek - Ogórek wożący ludzi ma swoje miejsce na TWB2, a w momencie przeróbki na skrzyniową cieżarówkę i odsprzedaniu jej facetowi wożącemu...ogórki, to jego miejsce... skandal i zamach na użytkowników TWB2 którzy nie oglądają Trucks - tzn jego miejsce jest dalej na TWB2.
Jak na razie ze strony TWB2 mamy DYSKUSJĘ, zaś ze strony TWB3 próbę narzucenia jakiegoś porządku bez owej dyskusji, względnie nawet wyśmiewanie TWB2. To nie może zadziałać.
Re: Miejsce ciężarówek
Ja sobie czymś szkodzę? Ale to co napisałem, to Twoja polityka. No może nie jest tak Więc napisz jakby to było dla powyższych przykładów.Adam G.1 wrote:Takimi tekstami szkodzisz tylko sobie i swojemu tworowi - TWB3.
O, tu mamy ciekawy przypadek:
http://www.phototrans.eu/14,321064,0,Ik ... 05047.html
Tak więc na której galerii powinno być to zdjęcie i dlaczego nie Trucks? To nie jest firma zajmująca się transportem ludzi, nie zajmuje się wyłącznie serwisem autobusów(co widać, z resztą nazwa firmy to sugeruje), a nawet autobus już nie jest autobusem.
Ja tam nie chce mieć Ikarusów na Trucks kierując się ideą empiego o pierwotnym przeznaczeniu pojazdu, ale wtedy ex skrzyniowy wóz sieciowy nie miałby prawa bytu na TWB2 :] To co chcę pokazać, to brak wzajemności w działaniach.
Siłą rzeczy TE musi przejść na Trucks bez względu na formę współdziałań pomiędzy galeriami.
Przestań manipulować słowem pisanym, bo nie zamierzam tu przytaczać prowokacyjnych komentarzy pisanych pod zdjęciami na TWB2. Oczywiście mające na celu wykpić Trucks.Adam G.1 wrote:Jak na razie ze strony TWB2 mamy DYSKUSJĘ, zaś ze strony TWB3 próbę narzucenia jakiegoś porządku bez owej dyskusji, względnie nawet wyśmiewanie TWB2. To nie może zadziałać.
Przepraszam, ale co Ty chcesz niby zasugerować? Może że będziemy patrzeć przez pryzmat tego, że "o to ten co był przeciwko nam, to uwalimy jego zdjęcie i nie będzie go wcale"? O to możesz się nie martwić - my nie mamy takich zamiarów, a ponadto ze wszystkich trzech galerii na Trucks raczej na pewno jest najbardziej pobłażliwy system odnośnie jakości zdjęć i chyba nigdy nie zdarzył się blok (choć kilku zdjęciom to grozi, a w przypadku wielu prosiliśmy o podmianę na lepsze).Adam G.1 wrote: Kolejny jest w sumie poważniejszy: po przemieszczeniu zdjęć "ciężarówek" na TWB3, użytkownicy TWB2 tracą jakikolwiek wpływ na to, co będzie się z tymi zdjęciami działo. O tym, czy dana fotografia się nadaje, przestaną decydować cenzorzy z TWB2, zaś zaczną ci z TWB3. No i dochodzimy do kolejnej spornej kwestii, którą ciężko będzie rozwiązać: skoro zdjęcia tych pojazdów obchodzą zarówno użytkowników TWB2 jak i TWB3, kto w takim razie ma się zajmować ich selekcją (ponieważ odpowiedź ze strony Twojej i Amalio w zasadzie znam, pytanie powinno mieć swoją kontynuację: i dlaczego mają to robić użytkownicy TWB3?)?
Naprawdę boisz się o to zdjęcia jakby miała im się krzywda stać. Tym niemniej po to my je chcemy pozyskać by się nimi dobrze zaopiekować.
No i co przez to rozumiesz? Konto na Trucks ma tak naprawdę każdy - wystarczy się zalogować, więc autor ma nie wpływ. A moderacja i cenzorzy? Luke i empi są nimi na obu galeriach, ja jestem na obu moderatem, więc o co te obawy? To nie są zupełnie inni ludzie. Mimo, że masz do czynienia z tą samą ekipą co na autobusowym, to traktujesz nas tam jak kosmitów którzy nie wiadomo co zrobią i tak jak w przypadku Korei Północnej musimy mieć koniecznie narzuconych najlepiej przez Ciebie zewnętrznych obserwatorów którzy będą nadzorować naszą pracę.Adam G.1 wrote:oraz by użytkownicy obu TWB mieli na te zdjęcia wpływ.
Z prawnej strony nie może tak być :] Albo coś ma powyżej 3,5 tony i ciężarówką jest albo poniżej i nią nie jest.Adam G.1 wrote:Ja mam już drugi. Pojazd, który ma równo 3,5 tony. Oraz taki, który ma mniej, a ciężarówką ewidentnie jest.
To jakby powiedzieć, że Passat Variant dowożący ludzi z "satelit" do autokaru jadącego do Niemiec jest ewidentnie autobusem (bo taka jest przecież jego rola) i jego miejsce jest na TWB2.
Czyżby? Ciekawe co na to PKM Tychy.Adam G.1 wrote:Przewoźnicy ci, siłą rzeczy, mają pojazdy techniczne.
Koniec końców ja mogę zaproponować jeszcze jedną koncepcję - tak jak jest opcja by wyświetlać zdjęcia razem z filmami, to mogła by być również druga zakładająca wyświetlanie zdjęć razem z TE. Bo na pewno i TE nie ma samych zwolenników na TWB2. Bez względu czy chodzi o ciężarówki czy o znacznie mniejsze pojazdy.