empi wrote:Adam G.1 wrote:Nie chciałbym poruszać kwestii osobistych, ale merytoryki żadnej tu nie widzę - mam rozumieć, że czujesz się zagrożony albo że chciałbyś Ty mieć na to wpływ?
Każdy cenzor na TWB3 jest aktywnym użytkownikiem na TWB2, a jak już wspominał Amalio, problemów z blokadami zdjęć w ogóle nie mamy - nie istnieje dział "Zablokowane zdjęcia", kontaktujemy się między sobą żeby udzielić porad odnośnie obróbki zdjęcia albo namówić do powtórzenia ujęcia. Jestem zdziwiony jakąś obawą związaną z tym, że źli okropni ciężarowcy będą blokowali zdjęcia holowników MZA.
Ale jeżeli jest taka obawa, można wprowadzić zasadę, że kwestię blokowanych zdjęć dotyczących ciężarówek-autobusowych pogotów będziemy rozpatrywać wspólnie na forum TWB2 - mnie to w ogóle wisi, mógłbym Ciebie mianować specjalnym Mediatorem Do Spraw Autobusowych Ciężarówek i każdą sugestię blokady zdjęcia takiej ciężarówki rozpatrywałbyś samodzielnie i dopiero po uzyskaniu Twojej zgody byśmy mogli działać.
Zakładając, że w ogóle będziemy mieli problem z blokowaniem zdjęć, bo na razie go nie ma:)
Ja też nie chcę poruszać kwestii osobistych, bo ich tu nie ma i być nie powinno. Chyba jednak się nie da, bo dokładnie wiedziałem, że tak zareagujesz. Zarazem cieszę się, że najwyraźniej tylko Ty uważasz mnie za zakompleksionego na punkcie władzy człowieczka. Na dodatek tylko wtedy, kiedy jest Ci to na rękę.
Odpowiadając na pytanie - czy masz rozumieć, że czuję się zagrożony lub chciałbym mieć na to wpływ - niestety, diagnoza błędna, rozumowanie niepoprawne. Bowiem w wyraźny sposób piszę o NAS - użytkownikach TWB. To nie JA utracę władzę, tylko MY. To MY, potencjalnie zainteresowani pojazdami technicznymi użytkownicy TWB2 utracimy kontrolę nad tym, co nas interesuje.
Nie mam żadnej obawy o to, że ktokolwiek z TWB3 będzie robił coś na złość. To Ty po prostu tak chcesz widzieć moją wypowiedź
.
Obawiam się tylko o to, że użytkownicy TWB2 jak i TWB3 na skutek wypracowanych oddzielnych zasad, mają inne priorytety. I właśnie to mi się nie podoba - to, że priorytety
użytkowników (dla uniknięcia oskarżeń podkreślę) TWB2 przestaną mieć jakiekolwiek znaczenie.
W zgryźliwej propozycji mianowania mnie Mediatorem Do Spraw Autobusowych Ciężarówek widzę możliwość wyciągnięcia konkretu. Pod żadnym pozorem nie zgodziłbym się, by takie stanowisko było jednoosobowe. Mnie NAPRAWDĘ cały czas chodzi o to, że UŻYTKOWNICY
(nie ja, podkreślę) stracą kontrolę. Nie, nie nad blokowaniem. O blokowaniu w moich wypowiedziach nie było ani słowa. Dlaczego nagle w Twojej wypowiedzi się znalazło - nie będę próbował analizować.
empi wrote:Wiesz, jak nie jest radykalnie, to jest jak teraz - wozy są dublowane na obu TWB i każdy wrzuca gdzie chce. Jeżeli lubisz taki bałagan, to ok.
Moim głównym postulatem w tej dyskusji jest WPROWADZENIE ZMIAN, LECZ NIE RADYKALNIE-DYKTATORSKO. Nadal tego nie dostrzegasz?
empi wrote:Wersję mniej radykalną, wiążącą się z wprowadzeniem "wspólnych" profili niektórych ciężarówek, które wyświetlałyby się na obu częściach TWB, postulowałem na samym początku - ale wymaga to wprowadzenia przez admina konkretnego rozwiązania. Czy jest sens zawracać mu tym głowę?
Na wersję radykalną, jak sam widzisz, nie ma zgody
(dla bezpieczeństwa podkreślę: nie mojej, piszę to na podstawie zdań zaangażowanych w TWB2 osób, które się tu wypowiedziały). Najwyraźniej trzeba więc wprowadzić w życie coś innego.
empi wrote:Zwłaszcza, że jest więcej prostych rzeczy, które chętnie bym widział do modyfikacji - np. przyspieszenie odświeżania edytowanych danych w karcie pojazdu i opisie zdjęcia, podział ilości pojazdów na eksploatowane aktualnie i wycofane w karcie przewoźnika itd.
Jest dużo do zrobienia. Żałuję, że kompletnie nie mam wiedzy informatycznej, by móc jakoś pomóc.
empi wrote:Ale nawet jeśli admin się zgodzi, żeby takie rozwiązanie wprowadzić - to jak miałoby wyglądać? Bo ja bym nie chciał np., żeby na TWB2 w profilu przewoźnika były przemieszane serie autobusów z ciężarówkami.
Można je ładnie uporządkować, bez przemieszania.
empi wrote:Ok. Nie interesują Ciebie cieżarówki w ogóle, ale interesują Ciebie ciężarówki techniczne przedsiębiorstw komunikacyjnych. W mojej wersji znajdujesz je po kliknięciu jednego linka. W Twojej masz wszystko do kupy na TWB2.
Przedstaw mi może MOJĄ wersję, bo chyba jakoś ją zdążyłeś zmodyfikować... W MOJEJ bowiem masz to na obu TWB.
Nigdzie nie piszę, że ma zostać tak jak jest!empi wrote:Czy przeniesienie ich na TWB3 uniemożliwia do nich dostęp albo komentowanie?
Od dawien dawna były zdjęcia tych pojazdów, ale nie było wówczas TWB3.
Uniemożliwia użytkownikom
(nie mnie, podkreślę to kolejny raz dla własnego bezpieczeństwa) TWB2 decyzyjność względem tych zdjęć.
empi wrote:Brak mi słów. Liczyłem na argumenty, kontrargumenty, a co słyszę?
- TWB3 powoduje same problemy, których nigdy wcześniej nie było
Drugie zdanie mojej wypowiedzi. Celowo lub nie, przez Ciebie pomijane.
empi wrote:- Po przeniesieniu zdjęć ciężarówek na TWB3 stracę możliwość ich blokowania
Gdzie pisałem cokolwiek o blokowaniu? Celowo lub nie, spłycasz moją wypowiedź, wciskając mi w usta coś, czego nie mówiłem. Mam na myśli ROZMIJANIE SIĘ PRIORYTETÓW między
użytkownikami (nie mną, dla bezpieczeństwa wolę podkreślić) TWB2 a TWB3.
empi wrote: Poza tym na dwie rzecz ZADZIWIAJĄCE zwrócił uwagę vecto_529 i Amalio:
- próba polaryzowania dwóch części TWB i wygenerowania jakiejś wzajemnej niechęci. To chyba jest potrzebne w naszym społeczeństwie.
Nie da się ukryć, generowanie niechęci i polaryzacja na siłę
mimo braku realnych różnic to zachowanie bardzo typowe dla naszej kultury.
Tyle że teraz powinniśmy obaj uderzyć się w pierś. Uważam też, że próba dyskusji na ważny, dotyczący TWB temat, nie powinna mieć nic wspólnego z wzajemną niechęcią (wyimaginowaną, nie sądzę by była ona realna). Nie powinna mieć też nic wspólnego z ocenianiem drugiego człowieka i zakładaniem, że wszystko robi przez pryzmat swojej osoby.
empi wrote:- utrzymanie sztywnego podziału na dwie grupy, tak jakbym ja, Amalio, Luke i zdecydowana większość użytkowników TWB3 nie była wcale związana z TWB2. Halo! Jestem na TWB2 od 6 lat, byłem zaangażowany w wiele prac i dodałem 5000 zdjęć! Nie jestem jakimś kosmitą z niebytu.
Gdybyś był kosmitą z niebytu i przedstawił taki pomysł, dyskusja wyglądałaby znacznie inaczej lub nie wyglądałaby w ogóle
(dla bezpieczeństwa podkreślę, że tak - teraz właśnie mówię o MOJEJ potencjalnej reakcji).
empi wrote:Adam G.1 wrote:Takimi tekstami szkodzisz tylko sobie i swojemu tworowi - TWB3.
Naprawdę usiłuję się pohamować od interpretacji takich zdań. Ale Adam - zwróć uwagę na to ilu ludzi się udziela i współpracuje ze sobą na TWB3. W jaki sposób to ma być twór Amalia? Nie umiem zrozumieć tego, że Ciebie to boli - a ja naprawdę tak rozumiem sprowadzanie kwestii organizacyjnych do gorzkiego personalnego wyrzutu o "twoim tworze".
Chcesz wiedzieć, co mnie boli (naprawdę - a nie to co chciałbyś, by bolało!)?
a) Boli mnie to, że "twój twór" uważasz za gorzki personalny wyrzut. Równie dobrze mogę powiedzieć o tym, że TWB jako całość jest "twoim tworem" w stosunku do admina, który je tworzył. Nie ma w tym niczego negatywnego.
b) Boli mnie to, że na TWB2 nie może być tak miło, jak podobno jest na TWB3
(znów muszę użyć nawiasu, by ktoś nie wymyślił czegoś, czego nie powiedziałem: tu NIE MA sarkazmu!).
c) Boli mnie to, że mimo wszystko ze strony TWB3, reprezentowanej w tej dyskusji przez Ciebie i Amalia, nie widzę zgody na (tak mi się przynajmniej zdaje) kompromisowe rozwiązanie, proponowane przez kilofa, Roberta Chojnickiego, JackaM i mnie.
empi wrote:To jest naprawdę smutne, że w prostą kwestię organizacyjną są wmieszane jakieś sztucznie rozdmuchane antagonizmy.
Dokładnie. Mam tylko nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z własnego udziału w rozdmuchiwaniu tychże antagonizmów. Ja
biję się w pierś, więcej nie będę, przepraszam. Jednocześnie proszę o traktowanie moich postów tak, jak są napisane. Jeśli wyraźnie tego nie zaznaczam, nie ma w nich drugiego dna. Naprawdę.
empi wrote:spróbujmy zrobić syntezę tego co dotychczas było powiedziane.
1. Jest problem: miejsce ciężarówek związanych z przedsiębiorstwami realizującymi transport publiczny.
2. Proponowane rozwiązania:
A. Likwidacja TWB3
B. Pozostawienie na TWB2 określonej grupy ciężarówek, a pojazdy typowo nie-autobusowe (szambiary i wszystkie inne odmiany) wędrują na TWB3.
C. Sztywny i radykalny podział: ciężarówki powyżej 3,5 tony z wyjątkiem przebudowanych autobusów lądują na TWB3.
D. Wprowadzenie przez admina specjalnej funkcji, pozwalającej na wspólne egzystowanie wybranych ciężarówek na obu częściach TWB.
Skupmy się na przedyskutowaniu tych czterech opcji albo odnalezieniu kolejnych. W następnym poście przedstawię je.