nadużycie uprawnień?
nadużycie uprawnień?
Koledze 2250 nie spodobał się mój podpis pod zdjęciem http://tnij.com/XE6xL i go bardzo zmodyfikował- http://phototrans.eu/autobusy.php?s=14& ... CM_920_603 tłumacząc się prywatnym interesem. 2250 nie chce popsuć sobie stosunków z CLA i nie dopuszcza do jakiejkolwiek publicznej krytyki tego przewoźnika pomimo, że to co napisałem ma uzasadnienie.
Re: nadużycie uprawnień?
I ten cyrk z nie wpisywaniem roku produkcji autobusów do bazy...
Re: nadużycie uprawnień?
OK. Nie zauważyłem powoływania się na gazetę - cofnąłem.
Nie ma w tym żadnego "mojego" interesu tylko działam dla dobra ogółu społeczności.
To chyba pozytyw kiedy odwiedza się miasto i można sobie na wszystko pozwolić w zajezdni a nie być tak traktowanym jak w Kielcach ??
Dzięki mojej działalności wyrobiłem sobie dobrą pozycję w firmie. I staram się stopniowo ulepszać funkcjonowanie systemu KM swoimi sugestiami.
- Rozkłady w komórce
- Nowy schemat sieci
- Oznakowanie pojazdów numerami taborowymi z każdej strony (w trakcie realizacji)
- Wprowadzenie systemu zespołów przystankowych (w trakcie realizacji)
Jak wspomniałem działam dla dobra ogółu i to nie jest moja wina że władze wszelką działalność miłośniczą kojarzą tylko ze mną ;/
A złość Kolegi MPK576 wobec firmy bierze się tylko i wyłącznie z tego że wycofano M11.
Ja też ich żałuję, bo wychowałem się na tych autobusach. Dobre 5x próbowałem przekonać "górę" że warto zainwestować w pozostawienie jednego wozu i zaadaptowanie go na historyka. Bezskutecznie.
Co do roczników - wszystko udostępnię kiedy skończę pisać monografię o historii KM.
Będzie obejmowała okres od roku 1959 do dzisiaj. Także cierpliwości.
Nie ma w tym żadnego "mojego" interesu tylko działam dla dobra ogółu społeczności.
To chyba pozytyw kiedy odwiedza się miasto i można sobie na wszystko pozwolić w zajezdni a nie być tak traktowanym jak w Kielcach ??
Dzięki mojej działalności wyrobiłem sobie dobrą pozycję w firmie. I staram się stopniowo ulepszać funkcjonowanie systemu KM swoimi sugestiami.
- Rozkłady w komórce
- Nowy schemat sieci
- Oznakowanie pojazdów numerami taborowymi z każdej strony (w trakcie realizacji)
- Wprowadzenie systemu zespołów przystankowych (w trakcie realizacji)
Jak wspomniałem działam dla dobra ogółu i to nie jest moja wina że władze wszelką działalność miłośniczą kojarzą tylko ze mną ;/
A złość Kolegi MPK576 wobec firmy bierze się tylko i wyłącznie z tego że wycofano M11.
Ja też ich żałuję, bo wychowałem się na tych autobusach. Dobre 5x próbowałem przekonać "górę" że warto zainwestować w pozostawienie jednego wozu i zaadaptowanie go na historyka. Bezskutecznie.
Co do roczników - wszystko udostępnię kiedy skończę pisać monografię o historii KM.
Będzie obejmowała okres od roku 1959 do dzisiaj. Także cierpliwości.
Re: nadużycie uprawnień?
Ja się wcale nie złoszczę na CLA z powodu wycofania M11 to było nie uchronne jak w każdym innym mieście. Zwyczajnie nie podoba mi się to jak ta firma jest zarządzana. Prezes co jakiś czas kompromituje się w wypowiedziach dla lokalnej gazety np
- Nieopłacalność zakupu małych autobusów, jak to możliwe, że niemal w każdym mieście nawet w metropoliach jest miejsce na midi i mini busy, a w Chełmie nie? Tym bardziej, że tabor 12m dość często wozi po prostu powietrze i to jest niby opłacalne?
- Prezes broniąc się przed krytyką za ciecia w nd rozkładach zrzucił winę na kierowców ponieważ musi płacić im 3x razy więcej niż w dni powszednie co generuje większe koszty i wg niego jest to wywalczony przywilej. Trochę przesadził ponieważ kierowcy dostają za prace w nd podwójne wynagrodzenie. Szkoda, że zapomniał wspomnieć o swojej podwyżce niedługo po tym jak objął funkcje prezesa.
- Są plany zmiany trasy linii 24, ponieważ duże autobusy mają problem na niektórych ulicach. Tutaj CLA ma w nosie interes pasażerów.
- W lecie była afera medialna, ponieważ świeżo zakupione Setry okazały się "piekarnikami" i ludzie skarżyli się, że nie da się nimi jeździć. Co na to pan prezes? Nie pamiętam dokładnego brzmienia jego wypowiedzi, ale stwierdził, że on nie będzie się przejmował narzekaniami pasażerów i CLA nie kupuje kolejnych Setr tylko dlatego, że nie ma pieniędzy. Więc o co tu chodzi jeśli nie liczy się ze zdaniem pasażerów? Całe szczęście jednak poszedł po rozum do głowy i ostatnie zakupy to trzy O405N.
Tego typu przykłady można mnożyć, a wg 2250 najlepiej siedzieć cicho, żeby nie obrazić majestatu.
- Nieopłacalność zakupu małych autobusów, jak to możliwe, że niemal w każdym mieście nawet w metropoliach jest miejsce na midi i mini busy, a w Chełmie nie? Tym bardziej, że tabor 12m dość często wozi po prostu powietrze i to jest niby opłacalne?
- Prezes broniąc się przed krytyką za ciecia w nd rozkładach zrzucił winę na kierowców ponieważ musi płacić im 3x razy więcej niż w dni powszednie co generuje większe koszty i wg niego jest to wywalczony przywilej. Trochę przesadził ponieważ kierowcy dostają za prace w nd podwójne wynagrodzenie. Szkoda, że zapomniał wspomnieć o swojej podwyżce niedługo po tym jak objął funkcje prezesa.
- Są plany zmiany trasy linii 24, ponieważ duże autobusy mają problem na niektórych ulicach. Tutaj CLA ma w nosie interes pasażerów.
- W lecie była afera medialna, ponieważ świeżo zakupione Setry okazały się "piekarnikami" i ludzie skarżyli się, że nie da się nimi jeździć. Co na to pan prezes? Nie pamiętam dokładnego brzmienia jego wypowiedzi, ale stwierdził, że on nie będzie się przejmował narzekaniami pasażerów i CLA nie kupuje kolejnych Setr tylko dlatego, że nie ma pieniędzy. Więc o co tu chodzi jeśli nie liczy się ze zdaniem pasażerów? Całe szczęście jednak poszedł po rozum do głowy i ostatnie zakupy to trzy O405N.
Tego typu przykłady można mnożyć, a wg 2250 najlepiej siedzieć cicho, żeby nie obrazić majestatu.
Re: nadużycie uprawnień?
Bo po co krytykować firmę która jest dla Nas jako hobbystów życzliwa? Mało tego, kiedy można jeszcze wprowadzać pewne innowacje o których napisałem wyżej. Ludzi stosujących taką politykę jak w Kielcach sam bym obsmarował. Ale w tym przypadku? Mocno niezręczne. Sprawy organizacyjno-finansowe mnie nie interesują.kizdow wrote:Tego typu przykłady można mnożyć, a wg 2250 najlepiej siedzieć cicho, żeby nie obrazić majestatu.
Re: nadużycie uprawnień?
Mnie oprócz świecenia oczami przed kierownictwem które i tak traktuje miłośników po macoszemu interesuje też los pracowników, pasażerów oraz całokształt działalności. A skoro dzieje się źle to dlaczego mam milczeć? Tylko po to, żeby od czasu do czasu móc zwiedzić zajezdnie i zrobić kilka fotek? Dziękuje za taką łaskę. Tyle ode mnie.
Re: nadużycie uprawnień?
Dobre sobie. Ty nikomu łaski nie robisz, a za takie zagrywki powinieneś pozbyć się uprawnień. Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie i jeżeli czyjaś wypowiedź nie łamie ogólnie przyjętych zasad, do g**no Ci do tego. Nikomu nie zabronisz możliwości krytyki.pl-2251 wrote:OK. Nie zauważyłem powoływania się na gazetę - cofnąłem.
Nie ma w tym żadnego "mojego" interesu tylko działam dla dobra ogółu społeczności.
To chyba pozytyw kiedy odwiedza się miasto i można sobie na wszystko pozwolić w zajezdni a nie być tak traktowanym jak w Kielcach ??
Dzięki mojej działalności wyrobiłem sobie dobrą pozycję w firmie. I staram się stopniowo ulepszać funkcjonowanie systemu KM swoimi sugestiami.
- Rozkłady w komórce
- Nowy schemat sieci
- Oznakowanie pojazdów numerami taborowymi z każdej strony (w trakcie realizacji)
- Wprowadzenie systemu zespołów przystankowych (w trakcie realizacji)
Jak wspomniałem działam dla dobra ogółu i to nie jest moja wina że władze wszelką działalność miłośniczą kojarzą tylko ze mną ;/
- piotr_kosz
- Posts: 313
- Joined: 27 Aug 2007, 00:00
Re: nadużycie uprawnień?
No to rzeczywiście masz "dobrą" pozycję w firmie.pl-2251 wrote:Dzięki mojej działalności wyrobiłem sobie dobrą pozycję w firmie.
[...]
Jak wspomniałem działam dla dobra ogółu i to nie jest moja wina że władze wszelką działalność miłośniczą kojarzą tylko ze mną ;/
Za wszystkie wypowiedzi w tym wątku i za pozostałą działalność powinieneś mieć zdjęte uprawnienia w edycji pojazdów/opisów, itp. Nie widzisz swojego błędu, co więcej - z pewnością nadal będziesz prowadził swoją grę - z niekorzyścią dla "TWB'owskiego pluralizmu".
Re: nadużycie uprawnień?
Rozumiem swój błąd - opis został cofnięty. A z MPK576 prowadzę normalne rozmowy.
Jaką przepraszam "pozostałą działalność" że interesuję się historią? I dla zdobycia VINów nowych autobusów tłukę się na wózku inwalidzkim do Lublina?
Jaką przepraszam "pozostałą działalność" że interesuję się historią? I dla zdobycia VINów nowych autobusów tłukę się na wózku inwalidzkim do Lublina?
Last edited by pl-2251 on 19 Nov 2011, 17:20, edited 1 time in total.
- piotr_kosz
- Posts: 313
- Joined: 27 Aug 2007, 00:00
Re: nadużycie uprawnień?
Skomentuję to w taki sposób...pl-2251 wrote: Jaką przepraszam "pozostałą działalność" że interesuję się historią? I dla zdobycia VINów nowych autobusów tłukę się na wózku inwalidzkim do Lublina?
Nic mnie to nie obchodzi. Mógłbyś nawet czołgać się i turlać do Lublina, ale jest to Twoja prywatna sprawa.
Analogicznie jest z stosunkiem do firmy - każdy może mieć swoje prywatne zdanie i Ty powinieneś to uszanować.