Coraz istotniejszy staje się problem ciężarówek używanych jako zaplecze techniczne w przedsiębiorstwach autobusowych i tramwajowych, egzystujących na TWB2. Wczoraj w Starachowicach złapałem pięknego Stara 244 służącego jako pogotowie techniczne w MZK - odkąd istnieje TWB3 nie widzę sensu spamowania TWB2 ciężarówkami, zwłaszcza że szkoda takiego pięknego okazu nie zaprezentować na TWB3. Jeżeli jednak wrzucę go na TWB3, rozpocznę taki bałagan jak z metrem pomiędzy TWB1 i TWB2 - część jest tu, część tu. Chcę za wszelką cenę tego uniknąć.
Uważam, że docelowo powinniśmy przenieść wszystkie rdzenne ciężarówki z TWB2 na TWB3, a zostawić tylko te mające genezę autobusową (czyli Ikarusy, migi i ogórki-holowniki).
Wykorzystując możliwości jakie obecnie daje nam TWB, można co najwyżej poprosić wszystkich, żeby usunęli swoje ciężarówkowe zdjęcia z TWB2 i dodali na TWB3. Z różnych przyczyn taka operacja jest skazana na porażkę (co pokazuje zresztą doświadczenie z metrem na TWB1-2).
Wygląda więc na to, że potrzebne jest:
1. Stworzenie opcji przenoszenia pojazdów i ich zdjęć pomiędzy częściami TWB przez edytorów;
2. Stworzenie systemu odnośników umożliwiających ukazanie wspólnego taboru jednej firmy eksploatującej oba typy pojazdów;
Drugi punkt od biedy można załatwić linkami w innych informacjach, co już na tę chwilę robię, ale przydałyby się jakieś wygodne, sprawne i estetyczne rozwiązania techniczne - o które zwracam się z prośbą do admina
Wspólne ogniwa TWB2 i TWB3
Wspólne ogniwa TWB2 i TWB3
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam
Re: Wspólne ogniwa TWB2 i TWB3
Moim zdaniem pogoty należące do przedsiębiorstw PKS. MZK itd. powiny zostać na autobusowym TWB. Po pierwsze unikniemy burdelu związanego z przenoszeniem duże ilości zdjęć i danych. Po drugie- zamieszanie będą wprowadzać zdjęcia holowników wrzucone na TWB 2 ( po przerzuceniu na cieżarowe TWB )- zawsze ktoś się znajdzie kto nie słyszał/ nie wie/ ma to w dupie o nowych regulacjach. Po trzecie- na autobusowym TWB poprzez obraz firmy z holownikami dysponujemy całościowym przekrojem taboru używanego w firmie.
Re: Wspólne ogniwa TWB2 i TWB3
Popieram przedmówcę, to co już jest na twb2 - jeśli chodzi o pogoty i wozy sieciowe na bazie różnej maści Starów i innych ciężarówek powinno tam zostać. Co innego jeśli chodzi o różnego rodzaju wywrotki, i inne typowo ciężarowe pojazdy - ich miejsce jest na twb3.
Re: Wspólne ogniwa TWB2 i TWB3
Nie wiem co bardziej ciężarowego jest w zamiatarce czy zwyczajnym podnośniku z koszem niż wozie sieciowym.kjacobson wrote:Co innego jeśli chodzi o różnego rodzaju wywrotki, i inne typowo ciężarowe pojazdy - ich miejsce jest na twb3.
Re: Wspólne ogniwa TWB2 i TWB3
Moim zdaniem wszystkie ciężarówki powinny trafić na TWB trucks, a na autobusowym TWB w kartach przewoźnika można by wygospodarować okienko w którym pojawiłoby się coś w stylu "ciężarówki MZK/MPK/PKM/MZA* w ciężarowej bazie TWB Trucks -> Link" pod którym kryłaby się karta przewoźnika na TWB Trucks i tyle. Ciężarówki dla TWB Trucks, TWB 2 dla zbiorkomu.
*niepotrzebne skreślić
*niepotrzebne skreślić
Re: Wspólne ogniwa TWB2 i TWB3
W pełni zgadzam się z Amalio.
Re: Wspólne ogniwa TWB2 i TWB3
Ja również zwłaszcza, że szkoda niektórych Jelczy 315 nie pokazywać na TWB3
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam
Re: Wspólne ogniwa TWB2 i TWB3
Ale Technical musi zostać, osobówki i te sprawy
Victory shall be mine!