Ciężarówkowe TWB mamy już ponad rok. W sumie rok i kwartał. Baza danych rośnie w siłę, zwłaszcza dzięki kilku autorom, którzy systematycznie uzupełniają wszystkie tabelki, przez co większe firmy mają już większość samochodów wpisanych w nasz system. Jednak ponieważ od zawsze pamiętacie mnie jako osobę, która się czepia, więc kontynuuję tę tradycję i wypunktuję tu kila próśb i propozycji, które kują mnie w oczy. A więc - do dzieła!
Po pierwsze - jakość
Rozumiem, że TWB 3 jest może bardziej kameralne, kompaktowe i że chcemy zachować tu miłą atmosferę. Ale jednak widząc niektóre fotografie, kręci się łza w oku i drży broda, że to "coś" wisi pod banderą TWB. Oczywiście podkreślam, że moje fotografie są dalekie od tego jakie chciałbym, żeby były, ale moim zdaniem, zdjęcia przysłonięte płotem i ogólnie beznadziejne technicznie powinny nie tyle być blokowane, co po prostu nie powinny się tu pojawiać - nie wszystko musimy przecież wrzucać, jak zdjęcie jest nienajlepsze, to po prostu wpiszmy wóz do bazy, a pożytek będzie taki sam, i uwaga - TYCZY SIĘ TO TEŻ KLASYKÓW, no chyba, że pojawienie się danego wozu jest tak niepowtarzalne, jak to, że jutro pod moim blokiem będzie przechadzał się Elvis Presley z bałałajką.
Po drugie - ilość
Nie wrzucajmy wszystkiego jak leci - wiele zdjęć jest tu upchniętych na siłę, byle tylko wykorzystać limit - jeśli następnym pojazdem jaki mamy dodać jest jakiś Actros pierwszej generacji ósmego właściciela, którego nie znamy, jakość jest kiepska, a zdjęcie jest ewidentnie z przypadku to może poczekajmy do jutra - a nuż trafi się piękne słońce, a w kadr podjedzie nam jakiś cudny wóz
Po trzecie - kaliber
Moim skromnym zdaniem najlżejszym pojazdem, który powinien się tu pojawiać jest najlżejsze produkowane Atego - 6,5 tony. Wyeliminuje to dostawczaki zarejestrowane na >3,5t. To taki drobny kaprys, zasadniczo sygnalizuję tylko możliwość takiej reformy
Po czwarte - tagi
Osławiony już tag WUKO powinien polecieć do śmietnika razem z innymi podobnymi - skoro aspirujemy do bycia profesjonalnymi to wszystko stosujmy profesjonalnie - firmy zajmujące się oczyszczaniem itd nazywają to pojazdami ciśnieniowymi, a WUKO dzieli to na kilka podtypów znajdujących się w kategorii wodociągowo-kanalizacyjne - myślę że tag wod-kan będzie już lepszy, a jak macie własne pomysły to piszcie. Dla przeciwników - tagujcie od dzisiaj pompy do betonu "szteter" bo to ten sam sens i ta sama zasada.
Po piąte - baza danych
Upewnijmy się pięć razy zanim dodamy przewoźnika, wpiszmy wszystko w rubryki prawidłowo, opiszmy pojazd wszystkim co się da - zabijmy w sobie lenia i jak już dodajemy coś nowego, zróbmy to porządnie, żeby nikt nie musiał poprawiać. A jak zauważymy czyjś błąd w bazie - poprawmy go bez umywania rąk, że "to nie moje to nie tykam".
Mam nadzieję, że pozytywnie przyjmiecie to co leży mi na sercu i będziemy wszyscy sprawiać, że część trakowa stanie się lepsza
Pozdrawiam, wszystkim życzę spokojnych i rodzinnych świąt,
Antech
- Phototrans.eu Forum Board index Transport Photogallery Trucks section / Strona ciężarówkowa Common / Ogólne
- Search
-
- It is currently 21 May 2024, 18:16
- All times are UTC+02:00
Apel od serca
Other topics
Jump to
- Transport Photogallery
- ↳ Rail section / Strona kolejowa
- ↳ Transport Sections / Część niekolejowa
- ↳ Rules to describe vehicles
- ↳ International and common topics
- ↳ News on page
- ↳ Ideas / Pomysły
- ↳ Zasady oznaczania pojazdów
- ↳ Inne dyskusje
- ↳ Blocked photos / Zablokowane zdjęcia
- ↳ Candidates / Kandydaci
- ↳ Trucks section / Strona ciężarówkowa
- ↳ Common / Ogólne
- ↳ Rules to describe vehicles / Zasady oznaczania pojazdów
- ↳ Common / wspólne
- ↳ Authors / Ludzie
- ↳ Miscellanous / Rozmaitości
- ↳ Frequently Asked Questions (FAQ)
- Transport around the world / Transport dookoła świata.
- ↳ Imprezy, przejazdy specjalne / Entertainments, special journeys
- ↳ Vehicles / Pojazdy
- ↳ Operators / Przewoźnicy
- ↳ Photography / Fotografia