Porządki

User avatar
niedziul05
Posts: 149
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Karczew

Re: Porządki

Post by niedziul05 » 21 Feb 2018, 20:52

Proszę o usunięcie tego zdjęcia:
http://phototrans.pl/15,529755,0.html

Wóz posiada już takie zdjęcie w tej metryce:
http://phototrans.pl/15,79600,0.html
Image
User avatar
umoya
Posts: 211
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Grudziądz

Re: Porządki

Post by umoya » 22 Feb 2018, 08:04

Uprasza się kolegę 2250 o to, by ślepo nie wierzył w to, co podaje BA, gdyż przy wydawaniu nowszych dowodów rejestracyjnych, które zostały wprowadzone do CEPiKu niejednokrotnie trafiały do nich bzdury. Niestety, kolega nadgorliwie wyedytował VINy grudziądzkich 120M, których wykazu już niestety nie posiadam. Dwa z nich udało się przywrócić, prosiłbym o przywrócenienie VINu 120M #277 sprzed edycji przez użytkownika 2250, gdyż obecnie wprowadzony przez kolegę VIN jest totalnie z rzyci wzięty, a jak już wspomniałem dostępu do wykazu już niestety nie mam. Ślepa wiara w smutny autobus to niestety cecha wielu userów, którzy pakują się w edycję aut z drugiego końca Polski i grzebią w tak pieczołowicie kiedyś kompletowanej bazie. Czy tak ważne jest skasowanie pełnego VINu i skrócenie go do ostatnich trzech cyfr bo tak podaje CEPIK?
User avatar
projektor_ols
Posts: 198
Joined: 30 Jun 2007, 00:00
Location: Olsztyn

Re: Porządki

Post by projektor_ols » 22 Feb 2018, 09:40

W kontekście tego co powyżej zabawny się teraz wydaje post empiego ze strony wcześniej. Tzn. ja nic nie mam do tego, że ktoś z zewnątrz edytuje bazę czy coś. Zwłaszcza jeżeli ma solidne dane do dodania. Lecz fakt faktem niektórzy proszą się od dłuższego czasu o magiczną literkę R. :P
User avatar
krzychu
Posts: 699
Joined: 07 Feb 2005, 00:00

Re: Porządki

Post by krzychu » 22 Feb 2018, 10:03

W Bezpiecznym Autobusie są czasami większe lub mniejsze błędy. Poprawiałem kiedyś spisany z BA VIN jakiegoś autosana, który był wpisany z czeskim błędem: SAU zamiast SUA. Prawdziwym hitem jest wpis dotyczący jelcza M11 #339 z MPK Radomsko:

"RAPORT O POJEŹDZIE
Pojazd o numerze rejestracyjnym: ERAJ203

JELCZ, 043 (1983)"

Z miga zrobili ogórka! Ale tak było w dowodzie rejestracyjnym, który naocznie widziałem jakieś 15 lat temu. Pewnie jakaś dziewoja z Urzędu Miasta w Radomsku się pomyliła się i poooszło. :D

Jak widać na załączonym obrazku nie jest to ogórek: http://phototrans.pl/14,39903,0,Jelcz_M11_339.html
User avatar
krzychu
Posts: 699
Joined: 07 Feb 2005, 00:00

Re: Porządki

Post by krzychu » 22 Feb 2018, 10:12

niedziul05 wrote:
21 Feb 2018, 20:52
Proszę o usunięcie tego zdjęcia:
http://phototrans.pl/15,529755,0.html

Wóz posiada już takie zdjęcie w tej metryce:
http://phototrans.pl/15,79600,0.html
Podobny przypadek: http://phototrans.eu/15,228394,1065.html

Autor zdublowanej fotki nie reaguje na prośbę o usunięcie dubla: http://phototrans.eu/14,904556,0,MAN_N_ ... Z_921.html
Ale to ja dostałem miesięcznego bana. :roll:
User avatar
mrozard
Posts: 871
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Koszalin

Re: Porządki

Post by mrozard » 22 Feb 2018, 10:39

krzychu wrote:
22 Feb 2018, 10:12
Ale to ja dostałem miesięcznego bana. :roll:
Nie popłacz się.

A odnośnie 2250, to widzę że zrobił tą samą akcję także m.in. w Starachowicach i Legnicy. Przywrócę stare dane tam gdzie się da, a dla rzeczonego użyszkodnika wnioskuję o R.
Post Reply