Hej
Jak wyglądał proces produkcji tego pojazdu? Do JZS przyjeżdżały kompletne nadwozia Steyera i podwozia B10MA i z nich składano tam autobus czy JZS samo robiło któreś z tych komponentów?
Jelcz 180M
- decomposed05
- Posts: 2664
- Joined: 19 Apr 2005, 00:00
- Contact:
Re: Jelcz 180M
ZTCW wsio przyjeżdżało do JZS, tak jak mówisz. Nic nie robiono na miejscu.
Re: Jelcz 180M
Na Infobusie pojawia się stwierdzenie "Na zakup siedmiu Jelczy M180 zdecydowało się w 1993 roku jedynie wrocławskie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne. Pojazdy te otrzymały wyposażenie wnętrza już nie z Austrii, ale z JZS, co nieco obniżyło koszty."
Najpewniejsze informacje zapewne będą w trzeciej częsci sagi Jelcza
Najpewniejsze informacje zapewne będą w trzeciej częsci sagi Jelcza
- decomposed05
- Posts: 2664
- Joined: 19 Apr 2005, 00:00
- Contact:
Re: Jelcz 180M
To wyposażenie to chodziło o wypierdziane kanapy z Jelcza.Zielony wrote:Na Infobusie pojawia się stwierdzenie "Na zakup siedmiu Jelczy M180 zdecydowało się w 1993 roku jedynie wrocławskie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne. Pojazdy te otrzymały wyposażenie wnętrza już nie z Austrii, ale z JZS, co nieco obniżyło koszty."
Najpewniejsze informacje zapewne będą w trzeciej częsci sagi Jelcza
A teraz konkluzja - stosując się ściśle do naszych reguł Jelcz 180M powinien być oznaczony jako:
Producent: Jelcz
Nazwa: Jelcz 180M
Nadwozie: Steyr SG18
Podwozie: Volvo B10MA
Silnik: Volvo THD102KB
Wszystko jasne tylko na liście przewoźników pojawi się duże Steyr SG18 (szeregujemy wg nadwozi) i pod spodem małe Jelcz 180M
Można zrobić trick, że wpiszemy nadwozie Jelcz 180M z zaznaczeniem, że jest to na licencji Steyera SG18.
Re: Jelcz 180M
Steyra, a nie Steyera.