New database structure / nowa struktura bazy danych
Re: New database structure / nowa struktura bazy danych
Na razie nie było jakiegokolwiek komunikatu o tych wszystkich zmianach w jakimś powszechnie zrozumiałym języku, a stan przejściowy, w którym część modeli została przerobiona na nowy układ, a część wisi po staremu, też nie ułatwia ogarnięcia tego wszystkiego. Więc nie ma co tu wyzywać ludzi od debili tylko trzeba jakoś zebrać do kupy podstawowe zasady i je ogłosić.
- decomposed05
- Posts: 2664
- Joined: 19 Apr 2005, 00:00
- Contact:
Re: New database structure / nowa struktura bazy danych
Na razie jest okres przejściowy więc każdy orze jak może.
Re: New database structure / nowa struktura bazy danych
Mam takie pytanie, w starej bazie danych każda kategoria typu Ikarus 260, Ikarus 280 można było przeglądać albo po liście pojazdów albo po zdjęciach. Teraz jest podobnie, ale w niektóre jak solbus 12 w MZA można wejść tylko w liste. Jak je przeglądać po zdjęciach?
Re: New database structure / nowa struktura bazy danych
Jak rozumiem, jeden model autobusu produkowany w dwóch różnych fabrykach (i nieznacznie się od siebie różniący w zależności od fabryki) oznaczamy tak samo? Bo bym ogarnął Saffle 2000, które wyjeżdżały z Saffle i Aabenry (te drugie w wersji LE mają inną linię okien i niektóre roczniki się różnią nadkolami), to wtedy trzeba je dodać tak, aby się wyświetlało np. (Aabenraa) Volvo B10M / Saffle 2000 i (Saffle) Volvo B10M / Saffle 2000, w zależności od miejsca produkcji?
- decomposed05
- Posts: 2664
- Joined: 19 Apr 2005, 00:00
- Contact:
Re: New database structure / nowa struktura bazy danych
Dwa osobne modele.
Re: New database structure / nowa struktura bazy danych
Czyli że tak jak na końcu napisałem?
- decomposed05
- Posts: 2664
- Joined: 19 Apr 2005, 00:00
- Contact:
Re: New database structure / nowa struktura bazy danych
Dokładnie tak.
Re: New database structure / nowa struktura bazy danych
Uff, po dwóch nieudanych podejściach i miesiącu luźnej kontemplacji, w końcu udało mi się rozgryźć meritum nowej struktury.
Moim zdaniem zmiany są na plus. Jak tylko będę miał czas (lipiec, sierpień), to też skorzystam ze swoich uprawnień i pomogę w kreowaniu nowego porządku
Moim zdaniem zmiany są na plus. Jak tylko będę miał czas (lipiec, sierpień), to też skorzystam ze swoich uprawnień i pomogę w kreowaniu nowego porządku
- interwojciech
- Posts: 10
- Joined: 01 Jan 1970, 01:00
- Location: Rybnik
Re: New database structure / nowa struktura bazy danych
W chwili wolnego ogarnąłem wszystkie M081MB, M081MB/3, M081MB/3 II, M081MB/3 IV, ale mam kilka dygresji.
Czy drogi adminie mógłbyś zmienić w wariantach M081MB z:
1) M081MB* (Mercedes-Benz OM904LA 115kW/154HP 4250cm3) (ZF S5-42(5)) [0-2-2] (1998-2007)
na (Mercedes-Benz OM904LA 100kW/136HP 4249cm3) (ZF S5-42(5)) [0-2-2] (1998-2003)
2) M081MB* (Mercedes-Benz OM904LA 115kW/156HP 4250cm3) (Allison AT542(5)) 18/38 [0-2-2] (1999-2003)
na (Mercedes-Benz OM904LA 100kW/136HP 4249cm3) (Allison AT542(4)) [0-2-2] (1999-2003)
3) M081MB/3 (Mercedes-Benz OM904LAIII/6 100kW/134HP) (ZF S5-42(5)) 20/37 [0-2-2]
na (Mercedes-Benz OM904LAIII/6 100kW/136HP) (ZF S5-42(5)) [0-2-2] (2002-2007)
4) M081MB/3 II (Mercedes-Benz OM904LA 115kW/154HP 4250cm3) 21/37 [0-2-2]
na (Mercedes-Benz OM904LAIII/6 100kW/136HP) (ZF S5-42(5)) [0-2-2]
5) M081MB/3 IV (Mercedes-Benz OM904LA 115kW/154HP 4250cm3) 15/37 [0-2-2]
na (Mercedes-Benz OM904LAIII/6 100kW/136HP) (ZF S5-42(5)) [0-2-2]
6) a także dodać serię dla kilku krakusów: M081MB/3 (Mercedes-Benz OM904LAIII/6 100kW/136HP 4249cm3) (ZF G56-6(6)) [0-2-2].
Ot, takie szczegóły, ale wnoszące prawdę, bo w końcu zgadzała by się i liczba kW/KM i ilość biegów Ilość miejsc pousuwałem celowo, gdyż w Verosach w różnych wariantach przeróżnie bywało - ewentualnie chętnie mogę podać prawdziwe, ale to się tego namnoży.
Czy drogi adminie mógłbyś zmienić w wariantach M081MB z:
1) M081MB* (Mercedes-Benz OM904LA 115kW/154HP 4250cm3) (ZF S5-42(5)) [0-2-2] (1998-2007)
na (Mercedes-Benz OM904LA 100kW/136HP 4249cm3) (ZF S5-42(5)) [0-2-2] (1998-2003)
2) M081MB* (Mercedes-Benz OM904LA 115kW/156HP 4250cm3) (Allison AT542(5)) 18/38 [0-2-2] (1999-2003)
na (Mercedes-Benz OM904LA 100kW/136HP 4249cm3) (Allison AT542(4)) [0-2-2] (1999-2003)
3) M081MB/3 (Mercedes-Benz OM904LAIII/6 100kW/134HP) (ZF S5-42(5)) 20/37 [0-2-2]
na (Mercedes-Benz OM904LAIII/6 100kW/136HP) (ZF S5-42(5)) [0-2-2] (2002-2007)
4) M081MB/3 II (Mercedes-Benz OM904LA 115kW/154HP 4250cm3) 21/37 [0-2-2]
na (Mercedes-Benz OM904LAIII/6 100kW/136HP) (ZF S5-42(5)) [0-2-2]
5) M081MB/3 IV (Mercedes-Benz OM904LA 115kW/154HP 4250cm3) 15/37 [0-2-2]
na (Mercedes-Benz OM904LAIII/6 100kW/136HP) (ZF S5-42(5)) [0-2-2]
6) a także dodać serię dla kilku krakusów: M081MB/3 (Mercedes-Benz OM904LAIII/6 100kW/136HP 4249cm3) (ZF G56-6(6)) [0-2-2].
Ot, takie szczegóły, ale wnoszące prawdę, bo w końcu zgadzała by się i liczba kW/KM i ilość biegów Ilość miejsc pousuwałem celowo, gdyż w Verosach w różnych wariantach przeróżnie bywało - ewentualnie chętnie mogę podać prawdziwe, ale to się tego namnoży.
Re: New database structure / nowa struktura bazy danych
Nie ma czegoś takiego jak M081MB/3. Jest M081MB3. Liczba miejsc powinna wszędzie pozostać.