Mi osobiście brakuje jakiegoś odnośnika na głównej, bo dziś by dodać cokolwiek (skrzynię, silnik, podwozie, etc.) muszę wejść w kartę jakiegokolwiek pojazdu, kliknąć na model i wycofać się do karty producenta - tam dopiero zaczynam zabawę. Przydałoby się też, gdyby po wybraniu modelu, na górę wyrzucało nam najpopularniejsze skrzynie i silniki stosowane z tym modelem, to znacznie ułatwiłoby sprawę dla mniej wprawnych. W końcu nie każdy ma wszystkie "LUH", "LOH" i inne odmiany MAN-a w głowie. Przydałby się śmietnik, bo przyznam, że sam zrobiłem lekki bajzel dodając drugi raz nadwozie dla SU8,6 (zagapiłem się i ciach) - coś tam później niby zrobiłem, przerzucając go do producenta "?" - dlatego, by przeciwdziałać takim zamyślonym debilom jak ja można by zrobić blokadę, która nie pozwalałaby dodać podwozia/nadwozia o tej samej nazwie jak już istniejące. W polu skrzyń biegów i silników wyraz "nazwa" zamieniłbym na "typ" - bo sam dałem się złapać na tym, gdy stworzyłem silnik "Cummins Cummins ISB...". Widząc "typ", od razu wprowadziłbym tam samo ISB. Zagmatwane dla mnie jest też dodawanie modernizacji. Pomijam fakt, że bazie zajęło pół dnia odświeżenie sobie tego wszystkiego, co utworzyłem. W autobusie #474 w MZK Toruń w 2007r. roku wymieniono automat na lewara. Odnotowałem ten fakt dodając producenta "MZK Toruń" i tam modernizację - czyli Jelcza 120M w specyfikacji fabrycznej. Według mnie do tego typu przypadków powinno być wymyślone coś innego - ciężko mi coś na tą chwilę wymyślić, może Empi będzie umiał coś sklecić - ja też mogę pomyśleć. Zaś tworzenie producenta-przewoźnika jest bezsensem, a w obecnej sytuacji fakt wymiany skrzyni biegów jest istotny i nie można go pominąć w karcie pojazdu. To chyba tyle co przyszło mi do głowy po dłuższej zabawie z segregowaniem tego wszystkiego.decomposed05 wrote:Myślimy nad polepszeniem użyteczności tego.
O, przypomniałem sobie - jeszcze można by pomyśleć o takim myku, co w karcie modelu by pokazywał ile jest eksploatowanych i ile było wszystkich pojazdów tego typu - tak dla ciekawostki. Dzięki za wysłuchanie, już nie truję.