Burdel w Scaniach po nowemu

Post Reply
User avatar
mrozard
Posts: 949
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Koszalin

Burdel w Scaniach po nowemu

Post by mrozard » 01 Jul 2013, 14:15

http://phototrans.pl/autobusy.php?s=04&nr=20

Ojcu, da się dowiedzieć kto zrobił serie z nazwami handlowymi i dać mu [R]eprymendę?
User avatar
padamus
Posts: 536
Joined: 08 Feb 2005, 00:00

Re: Burdel w Scaniach po nowemu

Post by padamus » 01 Jul 2013, 19:38

Ja bym się z tym tak nie spieszył. Może warto zastanowić się, czy nie zostawić tak opisanych nadwozi (poza Hessem), a wszelkie kodowe oznaczenia wpisywać jako podwozia.
User avatar
mrozard
Posts: 949
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Koszalin

Re: Burdel w Scaniach po nowemu

Post by mrozard » 01 Jul 2013, 19:44

To po to likwidowaliśmy maksymalnie jak to możliwe używanie nazw handlowych, żeby teraz ponownie zacząć ich używać...?
User avatar
padamus
Posts: 536
Joined: 08 Feb 2005, 00:00

Re: Burdel w Scaniach po nowemu

Post by padamus » 01 Jul 2013, 19:53

Cały czas uważam, że prędzej czy później ich nie unikniemy...
User avatar
umoya
Posts: 225
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Grudziądz

Re: Burdel w Scaniach po nowemu

Post by umoya » 02 Jul 2013, 09:21

Pozostałymi seriami się nie bawiłem, ale przydałyby się wskazówki jak uporać się z tymi Hessami, to co nieco posprzątam.
User avatar
decomposed05
Posts: 2664
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Contact:

Re: Burdel w Scaniach po nowemu

Post by decomposed05 » 02 Jul 2013, 10:12

padamus wrote:Ja bym się z tym tak nie spieszył. Może warto zastanowić się, czy nie zostawić tak opisanych nadwozi (poza Hessem), a wszelkie kodowe oznaczenia wpisywać jako podwozia.
+1
User avatar
krzkawa
Posts: 115
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Kraków
Contact:

Re: Burdel w Scaniach po nowemu

Post by krzkawa » 03 Jul 2013, 10:58

padamus wrote:Ja bym się z tym tak nie spieszył. Może warto zastanowić się, czy nie zostawić tak opisanych nadwozi (poza Hessem), a wszelkie kodowe oznaczenia wpisywać jako podwozia.
I będzie to, o czym mówiłem przy przykładzie Flexity Classic. Mam teraz 74 Flexity Classic, z czego każda seria się czymś od siebie różni i nie jest to wyszczególnione, więc jaknajbardziej jestem za wywaleniem nazw handlowych.


BTW: Jak już jesteście tacy "bardziej papiescy od papierza" to w tami razie Scanie CLL i ALB powinny trafic do serii MaxiCi, M121 do Mastero, M181 do Tantusów, a już niezły burdel będzie z M125, bo tu trzeba będzie się bawić w rozdzielanie Dana/Vectro.
Image
Image
User avatar
mrozard
Posts: 949
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Koszalin

Re: Burdel w Scaniach po nowemu

Post by mrozard » 06 Jul 2013, 09:15

Serie do nowych Omni są cacy. Mamy (dajmy na to) Scania CNxx0UB, pod spodem poszczególne konfiguracje. A tutaj wpieprzone pod jeden dywan są i Omni po lifcie (CNxx0UB z okrągłymi światłami) i Omni przed liftem (CN94UB, kwadratowe lampy). Jeżeli jest możliwość rozdzielenia, żeby nie było burdelu, to na ki wuj mamy się pchać w te nazwy handlowe? Nie taki był zamysł nowej bazy.
User avatar
decomposed05
Posts: 2664
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Contact:

Re: Burdel w Scaniach po nowemu

Post by decomposed05 » 06 Jul 2013, 10:26

Do rozdzielania takich rzeczy jak lift są poszczególe modele. Analogicznie jak Ikarus 280 i C80, czy Citara.
User avatar
mrozard
Posts: 949
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Koszalin

Re: Burdel w Scaniach po nowemu

Post by mrozard » 06 Jul 2013, 10:44

Dlatego też podaję oznaczenia kodowe. Przedlift ma CN94UB, a polift CNxx0UB, gdzie xx0 to moc. Nazwa handlowa obu wozów jest ta sama. Obecnie mamy taką sytuację w tych Scaniach, że niemal wszędzie jest to w kupie (dzięki podpięciu pod nazwę handlową), mimo że to powinny być dwa oddzielne modele. O to się rozchodzi.
Post Reply