Modertrans Poznan

Adam G.1
Posts: 561
Joined: 06 Apr 2005, 00:00
Location: Warszawa - Żoliborz

Re: Modertrans Poznan

Post by Adam G.1 » 28 Aug 2009, 10:43

straphan wrote:Moderus Alfa to modernizacja 105N z wykorzystaniem podzespolow i czesci starych pojazdow i tak jest tez zapisywana w dokumentacji. Nie rozumiem, dlaczego z uporem godnym lepszej sprawy chcesz, zeby na TWB bylo z jakiegos powodu inaczej.
z takimi modernizacjami zawsze będzie problem - jak choćby warszawskie gnioty, które de facto są zupełnie nowymi autobusami ze zregenerowanym starym silnikiem i skrzynią biegów ;)
User avatar
Amalio
Posts: 871
Joined: 13 Sep 2007, 00:00

Re: Modertrans Poznan

Post by Amalio » 28 Aug 2009, 10:53

Adam G.1 wrote: z takimi modernizacjami zawsze będzie problem - jak choćby warszawskie gnioty, które de facto są zupełnie nowymi autobusami ze zregenerowanym starym silnikiem i skrzynią biegów ;)
To podwozie nie jest stare regenerowane, tylko nowe :?:

To przy okazji. Skoro tak walczycie o to, że te 105tki, to tylko modernizacja, to ja przy okazji proponuję wypieprzyć słowo "SAM" ze wszystkich M121 i M181 które w ostatnim czasie wyjechały z ZNSu.
straphan
Posts: 20
Joined: 20 Feb 2005, 00:00

Re: Modertrans Poznan

Post by straphan » 30 Aug 2009, 09:49

Dzielicie wlos na czworo IMHO. Kazdy nowy pojazd powinien miec wszystkie podzespoly NOWE.

A Moderus Alfa jest w papierach wpisany jako podtyp 105Na - nie widze powodu robic czegokolwiek innego na TWB.
User avatar
decomposed05
Posts: 2664
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Contact:

Re: Modertrans Poznan

Post by decomposed05 » 01 Sep 2009, 14:43

Amalio wrote: To podwozie nie jest stare regenerowane, tylko nowe :?:

To przy okazji. Skoro tak walczycie o to, że te 105tki, to tylko modernizacja, to ja przy okazji proponuję wypieprzyć słowo "SAM" ze wszystkich M121 i M181 które w ostatnim czasie wyjechały z ZNSu.
Racja!
User avatar
empi
Posts: 1158
Joined: 29 Oct 2005, 00:00
Location: Radom

Re: Modertrans Poznan

Post by empi » 05 Sep 2009, 21:09

Amalio wrote:
Adam G.1 wrote: z takimi modernizacjami zawsze będzie problem - jak choćby warszawskie gnioty, które de facto są zupełnie nowymi autobusami ze zregenerowanym starym silnikiem i skrzynią biegów ;)
To podwozie nie jest stare regenerowane, tylko nowe :?:
A co Ty chcesz regenerować z podwozia 12 letniego gniota :D były fotki na TWB jak nadwozia starych gniotów warszawskich były w jelczu odstawione do kasacji, mało części z nich wyjęli.
decomposed05 wrote:
Amalio wrote: To podwozie nie jest stare regenerowane, tylko nowe :?:

To przy okazji. Skoro tak walczycie o to, że te 105tki, to tylko modernizacja, to ja przy okazji proponuję wypieprzyć słowo "SAM" ze wszystkich M121 i M181 które w ostatnim czasie wyjechały z ZNSu.
Racja!
hehe a ZNS podobno to oferuje jako ZNS M181MB :)
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam
Post Reply