Setry seria 2xx

Post Reply
User avatar
Tom_F.R.BUS
Posts: 90
Joined: 14 Nov 2007, 00:00

Setry seria 2xx

Post by Tom_F.R.BUS » 02 Nov 2013, 17:53

Dane serii 2xx:

ograniczę się do podania ogólnego typu silnika bez kW/KM, ponieważ nawet poszczególne typy motorów przechodziły moderny i kolejne generacje mogły się lekko różnić mocą:

S 210(wszystkie rodzaje)
silnik OM 441 skrzynia ZF 6-65
silnik OM 441 skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)
silnik OM 441A skrzynia ZF 6-90
silnik OM 441A skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)

S 211(wszystkie rodzaje)
silnik OM 442 skrzynia ZF 6-90
silnik OM 442 skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)

S 213(wszystkie rodzaje)
silnik OM 442 skrzynia ZF 6-90
silnik OM 442 skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)
silnik OM 442A skrzynia ZF 6 S-150 C
silnik OM 442A skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)

S 214 i 215 oraz 216HDS z wyłączeniem wersji UL i SL
silnik OM 442A skrzynia ZF 6 S-150 C
silnik OM 442A skrzynia ZF 8 S-180
silnik OM 442A skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)
silnik D2866 LOH/KOH/LXOH skrzynia ZF 6 S-150 C
silnik D2866 LOH/KOH/LXOHskrzynia ZF 8 S-180
silnik D2866 LOH/KOH/LXOH skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)

S 217 HDH i 228DT
silnik OM 442LA skrzynia ZF 8 S-180
silnik OM 442LA skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)
User avatar
Tom_F.R.BUS
Posts: 90
Joined: 14 Nov 2007, 00:00

Re: Setry seria 2xx

Post by Tom_F.R.BUS » 02 Nov 2013, 18:20

cd.

S 215 SL
silnik OM 447h skrzynia ZF S 4-90
silnik OM 447h skrzynia Voith D 851.2 (automat)
silnik OM 447h skrzynia Voith D 854.2 G(automat)
silnik OM 447h skrzynia Voith D 863 (automat)
silnik OM 447h skrzynia Voith D 864 G (automat)
silnik D2866 UH skrzynia ZF S 6-90
silnik D2866 UH skrzynia Voith D 851.2 (automat)
silnik D2866 UH skrzynia Voith D 854.2 G(automat)
silnik D2866 UH skrzynia Voith D 863 (automat)
silnik D2866 UH skrzynia Voith D 864 G (automat)


S 215 UL
silnik OM 447h (również OM 447hA) skrzynia ZF S 6-90
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Voith D 851.2 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Voith D 854.2 G(automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Voith D 863 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Voith D 864 G (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Renk 873A (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Renk 874BM (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia ZF 4 HP 500 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia ZF 5 HP 500 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia ZF 4 HP 590 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia ZF 6-90
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia Voith D 851.2 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia Voith D 854.2 G(automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia Voith D 863 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia Voith D 864 G (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia Renk 873A (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia Renk 874BM (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF 4 HP 500 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF 5 HP 500 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF 4 HP 590 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)

SG 219 SL
silnik OM 447h (również OM 447hA) skrzynia ZF S 6-90
silnik OM 447h (również OM 447hA) skrzynia ZF S 6 S-150 C
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Voith D 851.2 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Voith D 854.2 G(automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Voith D 863 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Voith D 864 G (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Renk 873A (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Renk 874BM (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia ZF 4 HP 500 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia ZF 5 HP 500 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia ZF 4 HP 590 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia ZF 6-90
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF S 6 S-150 C
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia Voith D 851.2 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia Voith D 854.2 G(automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia Voith D 863 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia Voith D 864 G (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia Renk 873A (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia Renk 874BM (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF 4 HP 500 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF 5 HP 500 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF 4 HP 590 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)

SG 221 UL
silnik OM 447h (również OM 447hA) skrzynia ZF S 6 S-150 C
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Voith D 851.2 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Voith D 854.2 G(automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Voith D 863 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Voith D 864 G (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Renk 873A (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia Renk 874BM (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia ZF 4 HP 500 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia ZF 5 HP 500 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia ZF 4 HP 590 (automat)
silnik OM 447h (również OM 447hA)skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF S 6 S-150 C
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia Voith D 851.2 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia Voith D 854.2 G(automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia Voith D 863 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH)skrzynia Voith D 864 G (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia Renk 873A (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia Renk 874BM (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF 4 HP 500 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF 5 HP 500 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF 4 HP 590 (automat)
silnik D2866 UH (również D2866 TUH) skrzynia ZF 5 HP 590 (automat)

Biorąc pod uwagę, że tłukli tą serię 20 lat, powyższy wykaz może nie przestawiać wszystkich kombinacji.
Dodatkowo zestawienie nie obejmuje jednej z popularniejszych wersji silnika (najczęściej w UL po 1990), tj. OM 447 hLA (184kW/250KM)
User avatar
mrozard
Posts: 949
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Koszalin

Re: Setry seria 2xx

Post by mrozard » 02 Nov 2013, 18:23

[E] temu Panu!
User avatar
vecto_529
Posts: 910
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Łódź, kurwa!

Re: Setry seria 2xx

Post by vecto_529 » 03 Nov 2013, 21:47

mrozard wrote:[E] temu Panu!
Popieram, Tomaszowi [E]dytor się przyda! (a skoro nic nie robiący Kopeć dostał, to wszystkiego się można spodziewać)
ImageImageImage
User avatar
decomposed05
Posts: 2664
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Contact:

Re: Setry seria 2xx

Post by decomposed05 » 04 Nov 2013, 20:35

mrozard wrote:[E] temu Panu!
Ok
User avatar
decomposed05
Posts: 2664
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Contact:

Re: Setry seria 2xx

Post by decomposed05 » 04 Nov 2013, 20:35

mrozard wrote:[E] temu Panu!
Ok
User avatar
Tom_F.R.BUS
Posts: 90
Joined: 14 Nov 2007, 00:00

Re: Setry seria 2xx

Post by Tom_F.R.BUS » 04 Nov 2013, 21:04

Nie wiem czy dziękować, czy złorzeczyć :D

Sama seria 2xx to robota na dłuuuugie zimowe wieczory, oby tylko córcia chciała spać :) Ktoś chętny do pomocy?
User avatar
umoya
Posts: 225
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Grudziądz

Re: Setry seria 2xx

Post by umoya » 04 Nov 2013, 21:20

Ja mogę pomóc, ale nie przy przewijaniu. ;)
User avatar
vecto_529
Posts: 910
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Łódź, kurwa!

Re: Setry seria 2xx

Post by vecto_529 » 04 Nov 2013, 21:23

umoya wrote:Ja mogę pomóc, ale nie przy przewijaniu. ;)
Też mogę, na bazie się znam. Na dzieciach - jeszcze nie pora. :D
ImageImageImage
User avatar
Tom_F.R.BUS
Posts: 90
Joined: 14 Nov 2007, 00:00

Re: Setry seria 2xx

Post by Tom_F.R.BUS » 04 Nov 2013, 21:42

Przewijanie to nic trudnego Panowie :D
Zakładasz płaszcz Op1, w promieniu 100m rozstawiasz tabliczki informujące o skażeniu biologicznym i zabierasz się do dzieła :D

Natomiast pomoc w porządkowaniu Setr chętnie przyjmę, chociaż proponuję podzielić zadania jak dodam brakujące silniki. Dam znać.
Post Reply