To powinno się wyświetlać podczas edycji każdego pojazdu, na moim podwórku nadgorliwcy już zdążyli popierdudić kilkanaście wozów, bo CEPiK tak pokazał. Niech każdy się zajmuje pewniakami i swoim podwórkiem najlepiej, bo dojście spowrotem do ładu trochę może zająć.mrozard wrote:Z tym że w tym przypadku nie wolno nic ruszać, bo informacje między pewnym źródłem z MPK CW a CEPiK-iem się rozmijają.
Przydatny link
Re: Przydatny link
- justforfun
- Posts: 362
- Joined: 01 Jan 1970, 01:00
- Location: Tarnów
Re: Przydatny link
umoya wrote:To powinno się wyświetlać podczas edycji każdego pojazdu, na moim podwórku nadgorliwcy już zdążyli popierdudić kilkanaście wozów, bo CEPiK tak pokazał. Niech każdy się zajmuje pewniakami i swoim podwórkiem najlepiej, bo dojście spowrotem do ładu trochę może zająć.mrozard wrote:Z tym że w tym przypadku nie wolno nic ruszać, bo informacje między pewnym źródłem z MPK CW a CEPiK-iem się rozmijają.
Podbijam. Niech każdy pilnuje swojego podwórka i niech się nie wtrynia w inne bo później nie dojdziemy do ładu.
Re: Przydatny link
Witajcie znów mam problem z podwójnym VIN-em mianowicie chodzi o wozy http://phototrans.pl/15,72644,.html i http://phototrans.pl/15,48111,0.html Cepik podaje dla obu pojazdów ten sam vin. Mi się zdaje że ten vin będzie dla wozu z Krokowej. A co wy na to?
Re: Przydatny link
No ale roczniki różne...
Re: Przydatny link
W tym przypadku 6-cyfrowy numer podwozia się zdublował:
http://tnij.org/h10101986
http://tnij.org/h10101992
Kolejny przykład radosnej twórczości "vinologów" z Autosanu.
Właśnie w celu uniknięcia takich przypadków wprowadzono 17-znakowy VIN.
http://tnij.org/h10101986
http://tnij.org/h10101992
Kolejny przykład radosnej twórczości "vinologów" z Autosanu.
Właśnie w celu uniknięcia takich przypadków wprowadzono 17-znakowy VIN.
Re: Przydatny link
Czyli co oba wozy mają taki sam numer?
Re: Przydatny link
Tak właśnie.
Re: Przydatny link
Taka ciekawostka:
Setra miała dzwona: http://phototrans.pl/14,304193,0,Setra_ ... _68VH.html, po którym zapewne została skierowana na złomowanie.Pojazd o numerze rejestracyjnym: GBY68VH
SETRA, S 215 HD
AUTOBUS, TURYSTYCZNY
Ważne informacje
Badanie techniczne:
brak informacji
o ważnym badaniu technicznym
Status rejestracji:
wyrejestrowany
Polisa OC:
brak informacji
o ważnej polisie
Szczegółowe informacje
Dane podstawowe
Rok produkcji: 1985
VIN: WKK17900001031532
Polisa OC: brak informacji o ważnej polisie
Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: POMORSKIE
Badanie techniczne: brak informacji o ważnym badaniu technicznym
Status rejestracji: wyrejestrowany 11.07.2011 Demontaż z urzędu
Re: Przydatny link
ZWRACAM SIĘ Z UPRZEJMĄ PROŚBĘ DO TYCH Z WAS, KTÓRZY KORZYSTACIE Z NOWEJ BAZY DANYCH O WERYFIKACJĘ DANYCH, KTÓRE WPISUJECIE! DOTYCZY TO VINU (KTÓREGO OSTATNIA CYFRA CZASEM GINIE) ALBO REJESTRACJI (KOPIOWANA ZE STRONY BEZ SPACJI)!!!
Aby unikać takich przypadków:
http://open.phototrans.net/15,406283,0.html
http://open.phototrans.net/15,406267,0.html
Dziękuję.
Aby unikać takich przypadków:
http://open.phototrans.net/15,406283,0.html
http://open.phototrans.net/15,406267,0.html
Dziękuję.
Re: Przydatny link
Na tyle bezbłędne, na ile bezbłędne są osoby wprowadzające dane.Lukasy wrote:Ciekawe, na ile owe źródło jest bezbłędne, wszak tych informacji drobnym druczkiem nieco jednak jest.
Ktoś mógł się pomylić i w przyczynie wyrejestrowania zamiast wywozu za granicę zaznaczył demontaż na wniosek (jest jedno pod drugim).niedziul05 wrote:No i demontaż na wniosek w tym przypadku się nie sprawdził.
http://phototrans.pl/15,75451,.html
http://fotobus.msk.ru/vehicle/212548/#n224831
Demontaż z urzędu, pojazd wyrejestrowany po tym, gdy właściciel mimo wezwań urzędu nie stawia się z dokumentami i wnioskiem o wyrejestrowanie pojazdu (wydział komunikacji otrzymuje od każdej stacji demontażu kopię protokołu złomowania). Udokumentowana trwała utrata, pojazd ulegnie całkowitemu spaleniu, biodegradacji, właściciel pociął na podwórku, bądź np. oddał pojazd na złom wg poprzednich przepisów i nie jest w stanie tego udokumentować. Po złożeniu wniosku, odpowiednich dokumentów, oświadczenia oraz wniesieniu niemałej opłaty na rzecz gminy pojazd może zostać wyrejestrowany. Oprócz tego przy pojazdach wyrejestrowanych do 2005 roku będą pojawiać podstawy z poprzednich przepisów (np. złomowanie).niedziul05 wrote:Też natknąłem się na taką informację jaką podałeś powyżej. Dodatkowo był jeszcze "wyrejestrowany z Urzędu", czy "Udokumentowana trwała utrata posiadania (fizyczna likwidacja)"
Dawniej w różnych modelach mógł się dublować. Byli w Polsce prducenci, którzy stosowali 2 lub 3 znakowe numery.krzychu wrote:W tym przypadku 6-cyfrowy numer podwozia się zdublował:
http://tnij.org/h10101986
http://tnij.org/h10101992
Kolejny przykład radosnej twórczości "vinologów" z Autosanu.
Właśnie w celu uniknięcia takich przypadków wprowadzono 17-znakowy VIN.
Przy okazji prośba do Tatusia: byłaby szansa by edytorom wypluwało pojazdy które mają zdublowany VIN? Po udostępnieniu danych z CEPiKu może być dużo dubli. Przy okazji mogłyby się tam pojawić pojazdy, które w VINie mają wpisane litery I, O, Q (nie, nie chcę przerobić TWB na CEPiK 2). Gdyby się okazało, że mimo wszystko dane są poprawne, możliwość zaznaczenia tego faktu i usunięcia pojazdu z listy. W kolumnie po prawej mogłaby się pojawić pozycja "Pojazdy do weryfikacji (xx)", gdzie xx to liczba takich pojazdów. Pozwoliłoby to dość szybko oczyścić TWB z dubli i bubli.