obrzyny
Re: obrzyny
A nie lepiej to uprościć do postaci 280/A via wrocławskie pogoty (które zdaje się były przerabiane z przegubów)?
Re: obrzyny
Mistrzu, tak są opisywane wszystkie pogoty i garść liniowych, ale chyba widzisz różnicę:m3ntor wrote:A nie lepiej to uprościć do postaci 280/A via wrocławskie pogoty (które zdaje się były przerabiane z przegubów)?
1. http://www.phototrans.eu/14,16364,0,Ika ... A_805.html
2. http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=14&nr=85282
280/A to goły człon A, a profesjonalny obrzyn to człon A z doklejoną dupką i to tak uklepane, że nikt się nie pozna
swoją drogą, to nie jest nowy temat: http://www.phototrans.eu/14,225978,0,Ik ... 04_24.html
Spodobały mi się dywagacje fafaxa
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam
- decomposed05
- Posts: 2664
- Joined: 19 Apr 2005, 00:00
- Contact:
Re: obrzyny
A ja bym wpisywał wszędzie 280.26 i z bańki bez żadnych K, /A i .KPNA. Taką mam propozycję.
Re: obrzyny
Pomimo pewnych wątpliwości jestem skłonny to zaakceptowaćdecomposed05 wrote:A ja bym wpisywał wszędzie 280.26 i z bańki bez żadnych K, /A i .KPNA. Taką mam propozycję.
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam
Re: obrzyny
Nie wiem jak jest zagranicą, ale gdyby w Polsce takie coś nie ma prawa przejść.empi wrote:Swoją drogą, jak jest napisane w papierach obrzynów? Paweł, Ty pewnie wiesz. Jako ciekawostkę podam fakt, że wileńskie oberżnięte Ikarusy 280.33 są zarejestrowane jako Ikarus 260.
Dam inny przykład. Kupujesz dwuosobowego ciężarowego FIATa Seicento Van, przeprowadzasz zmiany konstrukcyjne i przechodzisz procedurę zmiany rodzaju pojazdu z ciężarowego na osobowy. Teraz masz normalne osobowe, 5-miejscowe Seicento, ale to ciągle Seicento Van.
Polać mu bo dobrze prawi!decomposed05 wrote:A ja bym wpisywał wszędzie 280.26 i z bańki bez żadnych K, /A i .KPNA. Taką mam propozycję.
Re: obrzyny
Ciekawie może wyglądać, gdy krótki ikar będzie podpisany 280 i w kategorii z przegubami, ale w ten sposób uniknie się trochę bajzlu w bazie i wpisywania wozów podwójnie.decomposed05 wrote:A ja bym wpisywał wszędzie 280.26 i z bańki bez żadnych K, /A i .KPNA. Taką mam propozycję.
W takim razie mam pytanie co z helmutami GT6/8 itp, którym zdarzało się gubić/zyskiwać człon, przez co zmieniały kategowię.
- decomposed05
- Posts: 2664
- Joined: 19 Apr 2005, 00:00
- Contact:
Re: obrzyny
Analogicznie.
Re: obrzyny
Wrzucając ostatnio zdjęcie składu Konstali 2270+2271 z MPK Łódź, zauważyłem, że w trakcie zbulwiania nastąpiły podmiany pudeł. Pudła z pierwotnego składu 2270+2271 trafiły na Śląsk - odpowiednio #665" i #732" i tym samym zostały w bazie rozdzielone.
2270 > 665"
http://www.phototrans.eu/15,72856,34.html
http://www.phototrans.eu/15,194568,123.html
2271 > 732"
http://www.phototrans.eu/15,72857,34.html
http://www.phototrans.eu/15,197749,123.html
Takich przypadków jest więcej i zastanawiam się, czy może lepiej byłoby je połączyć, bo w końcu to jest w pewien sposób ten sam wagon. Jednak wówczas przez to Ślązacy będą mieli u siebie Konstale 805Na, a Łodzianie Konstale 105Na, jak na przykład tutaj ktoś zrobił z wagonem #665: http://www.phototrans.eu/15,14462,34.html - a to może niektórych razić...
Chciałbym się więc poradzić i poznać zdanie innych - co z takimi przypadkami podmian pudeł robić, jak je oznaczać, czy łączyć czy rozdzielać itp itd ???
2270 > 665"
http://www.phototrans.eu/15,72856,34.html
http://www.phototrans.eu/15,194568,123.html
2271 > 732"
http://www.phototrans.eu/15,72857,34.html
http://www.phototrans.eu/15,197749,123.html
Takich przypadków jest więcej i zastanawiam się, czy może lepiej byłoby je połączyć, bo w końcu to jest w pewien sposób ten sam wagon. Jednak wówczas przez to Ślązacy będą mieli u siebie Konstale 805Na, a Łodzianie Konstale 105Na, jak na przykład tutaj ktoś zrobił z wagonem #665: http://www.phototrans.eu/15,14462,34.html - a to może niektórych razić...
Chciałbym się więc poradzić i poznać zdanie innych - co z takimi przypadkami podmian pudeł robić, jak je oznaczać, czy łączyć czy rozdzielać itp itd ???
Re: obrzyny
Jesli udalo Ci sie zdobyc szczegoly przenumerowan to oczywiscie przydaloby sie uwzglednic to w bazie danych i polaczyc odpowiednio wagony, o ile nie byla to jedynie papierowa modernizacja jak w Moderusie (a faktycznie budowa wagonu od nowa).
Co do serii - to najlepiej jakby 105N i 805N stanowily jedna serie, no ale za duzo by z tym teraz bylo roboty. No a tak - trudno, dwuosiowy ikarus w kategorii IK280 tez moze razic ale trzeba sie przyzwyczaic
Co do serii - to najlepiej jakby 105N i 805N stanowily jedna serie, no ale za duzo by z tym teraz bylo roboty. No a tak - trudno, dwuosiowy ikarus w kategorii IK280 tez moze razic ale trzeba sie przyzwyczaic