No, ale sytuacja wygląda tak, że nikt nie powie o Solinie i Wetlinie, że to nie są autobusy, a zauważyłem, że klasowe odpowiedniki tych pojazdów czyli Kapena Thesi City i Thesi Intercity są traktowane nie wiedzieć czemu gorzej. Nie przesadzajmy! Za chwile się okaże, że na galerie nie przejdzie nic poniżej dziesięciu metrów...koziutek wrote:
- mikrobusy, pojazdy powstałe na bazie samochodów dostawczych lub ciężarowych: dopuszcza się publikację zdjęć w następujących sytuacjach:
Co jak co, bierzmy też pod uwagę stopień modyfikacji pojazdu, bo parametry autobusów poniżej odnośnie pojemności są podobne
http://www.phototrans.eu/14,364686,0,Au ... _5E58.html
http://www.phototrans.eu/14,363654,0,Te ... _2399.html
Oba pojazdy są w pełni niskopodłogowe, a więc dość zaawansowane technicznie pojazdy. W Microstarze z Transportera został się tylko przód, a reszta jest samodzielną konstrukcją Auwärtera. W ciemno obstawiam, że i w tym przypadku Tecnobus będzie traktowany lepiej choćby dlatego, że nie jest powstałym na bazie dostawczaka busem...
Reasumując, to zauważmy, że jest różnica pomiędzy wstawieniem do blaszaka foteli, a zbudowaniem od podstaw nowego nadwozia, a czasem nawet podwozia.
PS dodajmy do tego fakt, że 16v, to jest przypadek dość odosobniony, a większość użytkowników i tak jest na tyle zrażona do busów, że tylko mały ich procent wpada na galerię choć jak wiemy jeździ ich od groma, więc robienie jakichkolwiek dodatkowych obostrzeń mija się z celem. Co nie zmienia jednak faktu, że wsadzane do jednego wora Sprintera do którego wsadzili naście foteli i Thesi City, to przesada IMHO.