Regulamin edycji danych części niekolejowej TWB

User avatar
padamus
Posts: 536
Joined: 08 Feb 2005, 00:00

Re: Regulamin edycji danych części niekolejowej TWB

Post by padamus » 23 Dec 2012, 09:47

Karta pojazdu zostaje ta sama. W dowodzie też powinno zostać Urbino 12, bo modelu nie da się (teoretycznie) zmieniać.
User avatar
decomposed05
Posts: 2664
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Contact:

Re: Regulamin edycji danych części niekolejowej TWB

Post by decomposed05 » 23 Dec 2012, 14:39

padamus wrote:Karta pojazdu zostaje ta sama. W dowodzie też powinno zostać Urbino 12, bo modelu nie da się (teoretycznie) zmieniać.
No i to lubię. Czyli droga pierwsza - Solaris Urbino, Mercedes O405N etc.

Z tramwajami jest inaczej bo to są pojazdy nierejestrowane ale to rozmowa na inny wątek.
grzonka-k
Posts: 24
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Re: Regulamin edycji danych części niekolejowej TWB

Post by grzonka-k » 24 Dec 2012, 10:45

Ja wpisałem pojazd podobnie jak wpisane były wcześniejsze Mercedesy. Widać, że błąd ten był pobielany i pobielany dopóki PKT nie konwertowało autobusu Solaris. W pojeździe o numerze inwentarzowym 3042 prawidłowa nazwa to napewno Solaris Urbino 12, a PKT i AC (ew. E lub I) się dopisywało jak we wcześniejszych Mercach. Jednakże jakby te oznaczenia miałyby zniknąć w nazwie, to chociaż żeby jakoś te informacje wpisać w karcie pojazdu w "Inne informacje".
User avatar
krzychu
Posts: 1158
Joined: 07 Feb 2005, 00:00

Re: Regulamin edycji danych części niekolejowej TWB

Post by krzychu » 24 Dec 2012, 15:26

grzonka-k wrote:Widać, że błąd ten był pobielany i pobielany
Co był??? :lol:
grzonka-k
Posts: 24
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Re: Regulamin edycji danych części niekolejowej TWB

Post by grzonka-k » 24 Dec 2012, 15:57

@Krzychu W gruncie rzeczy chodziło mi o to, że błąd ten jest KOPIOWANY. Czasem zdarzy się coś przejęzyczyć, ale osoby, które powinny to i tak zrozumieją.
User avatar
projektor_ols
Posts: 208
Joined: 30 Jun 2007, 00:00
Location: Olsztyn

Re: Regulamin edycji danych części niekolejowej TWB

Post by projektor_ols » 24 Dec 2012, 18:03

grzonka-k wrote:@Krzychu W gruncie rzeczy chodziło mi o to, że błąd ten jest KOPIOWANY. Czasem zdarzy się coś przejęzyczyć, ale osoby, które powinny to i tak zrozumieją.
Czyli tak już na przyszłość: powielany.
;)
grzonka-k
Posts: 24
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Re: Regulamin edycji danych części niekolejowej TWB

Post by grzonka-k » 07 Jan 2013, 21:37

Chciałbym zapytać czy teraz jest dobrze wpisany #3042 i ew. czy "coś" jeszcze dopisać/zmienić w "Inne informacje" tak, aby w końcu było to zgodne z regulaminem?
http://phototrans.pl/15,2124,.html
User avatar
Misiek194
Posts: 43
Joined: 18 Feb 2005, 00:00
Location: Gdynia

Re: Regulamin edycji danych części niekolejowej TWB

Post by Misiek194 » 11 Jan 2013, 20:53

I jak rozumiem przeedytować pozostałe gdyńskie konwersje na Mercedes O405N2...?
User avatar
vecto_529
Posts: 910
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Łódź, kurwa!

Re: Regulamin edycji danych części niekolejowej TWB

Post by vecto_529 » 11 Jan 2013, 22:34

Misiek194 wrote:I jak rozumiem przeedytować pozostałe gdyńskie konwersje na Mercedes O405N2...?
Nie należy wtedy zapomnieć o przeedytowaniu wszelkich Jelczy PR110, które były zrobione z diesli. Absurd. Przez wiele lat było dobrze, przyjęło się, a teraz dąży się do przewrotu "w imię zasad". Zupełnie mi się to nie podoba. ;)
ImageImageImage
User avatar
decomposed05
Posts: 2664
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Contact:

Re: Regulamin edycji danych części niekolejowej TWB

Post by decomposed05 » 11 Jan 2013, 23:40

Ważniejsza jest ciągłość czy nazwa?
Post Reply