Przecież sam z powodzeniem mogłeś to zrobić, masz [E]...jacekso wrote:Wklejam to co podesłał do mnie Michalbc:
Serie
Re: Serie
Re: Serie
http://phototrans.pl/05,7080,0.html
Ponownie wnoszę o jak najszybsze złożenie choć podstawowych zasad wprowadzania danych. Jak widzę "prosta linia okien" w nazwie modelu to dostaję palpitacji mózgu.
Ponownie wnoszę o jak najszybsze złożenie choć podstawowych zasad wprowadzania danych. Jak widzę "prosta linia okien" w nazwie modelu to dostaję palpitacji mózgu.
- rafcio44108
- Posts: 217
- Joined: 01 Jan 1970, 01:00
- Location: Olsztyn
Re: Serie
Proszę o dodanie serii: Solaris Urbino 12, silnik PR 228 EURO V - 228KW-314KM, skrzynia biegów ZF 6 AP ECOLIFE
Re: Serie
Czołem.
Nie jestem na bieżąco w bazie po nowemu, jednak po zrobieniu chyba całej typologii naszych stopiątek zabralem się za niedobitki niepoprawionych ikarusów z MZA. Stąd też mi sie nasuwają pytania:
1) Było takie coś jak 280.T4, czyli obcięta solówka z przyczepą od kasata. Montowały to nam CWS (ORT) i LZNS.
Jak to oznaczyć? Robimy modernizację 260-tki? Jeśli tak to bawimy się w podział na producentów modernizacji?
2) Było też takie coś jak 280.46. OIDP były to fabrycznie automaty, ale szybko je przerobiono na odpowiednik 280.26.
W jakiś sposób uwzględnić to jako modernizację?
3) Mieliśmy fabryczne automatyczne 280.26. Stworzyć dla nich oddzielną serię (jesli tak to czy ustawić jakąś inną nazwę?), czy może dodać do wszystkich pojazdów informację o wyposażeniu?
Nie jestem na bieżąco w bazie po nowemu, jednak po zrobieniu chyba całej typologii naszych stopiątek zabralem się za niedobitki niepoprawionych ikarusów z MZA. Stąd też mi sie nasuwają pytania:
1) Było takie coś jak 280.T4, czyli obcięta solówka z przyczepą od kasata. Montowały to nam CWS (ORT) i LZNS.
Jak to oznaczyć? Robimy modernizację 260-tki? Jeśli tak to bawimy się w podział na producentów modernizacji?
2) Było też takie coś jak 280.46. OIDP były to fabrycznie automaty, ale szybko je przerobiono na odpowiednik 280.26.
W jakiś sposób uwzględnić to jako modernizację?
3) Mieliśmy fabryczne automatyczne 280.26. Stworzyć dla nich oddzielną serię (jesli tak to czy ustawić jakąś inną nazwę?), czy może dodać do wszystkich pojazdów informację o wyposażeniu?
- decomposed05
- Posts: 2664
- Joined: 19 Apr 2005, 00:00
- Contact:
Re: Serie
3xTAKmzk8044 wrote:Czołem.
Nie jestem na bieżąco w bazie po nowemu, jednak po zrobieniu chyba całej typologii naszych stopiątek zabralem się za niedobitki niepoprawionych ikarusów z MZA. Stąd też mi sie nasuwają pytania:
1) Było takie coś jak 280.T4, czyli obcięta solówka z przyczepą od kasata. Montowały to nam CWS (ORT) i LZNS.
Jak to oznaczyć? Robimy modernizację 260-tki? Jeśli tak to bawimy się w podział na producentów modernizacji?
2) Było też takie coś jak 280.46. OIDP były to fabrycznie automaty, ale szybko je przerobiono na odpowiednik 280.26.
W jakiś sposób uwzględnić to jako modernizację?
3) Mieliśmy fabryczne automatyczne 280.26. Stworzyć dla nich oddzielną serię (jesli tak to czy ustawić jakąś inną nazwę?), czy może dodać do wszystkich pojazdów informację o wyposażeniu?
Re: Serie
Dwa pierwsze zrobione, trzecim zajmę się później. Zakładam, że mam stworzyć serię z odpowiednimi parametrami. BTW, będziemy się bawić w fabryczne 280.26 sześciobiegi?
- decomposed05
- Posts: 2664
- Joined: 19 Apr 2005, 00:00
- Contact:
Re: Serie
Seria dla sześciobiegów już jest.
Re: Serie
Nie wiem tylko czemu standardowy 6-bieg dla 280.26 nie miał ZF 6S-90U a jakiegoś Cseplela.
Nevermind. Melduję, że MZA ma posprzątane Ikarusy (przynajmniej te co były, bo od 1978 roku raczej nie będę uzupełniał bazy).
Utworzyłem brakujące podserie, np. 260.73, 260.73A w wersji z 1994, kilka specyfikacji 280.26, jakieś brakujące bizony, rozdzieliłem 280.37 na mocniejsze i słabsze, dorobiłem 405.01, uzupełniłem coś w 411.08, 417.08, 435.05 a z rozpędu posprzątałem też trzy wersje naszych Jelczy 120M.
Plan na przyszłość to gnioty, odkurzacze, Neoplany, U15, NG313, tylko muszę do nich dorwać zestawienie bo sie cholery różnią skrzyniami.
Nie mam pojęcia jak ruszyć DABy 1200B (bo wszystkie wiszą w jednym worku) i trzy rodzynki, czyli Dennisy.
Mile widziana pomoc lub uwagi. Dziękuję, dobranoc
Nevermind. Melduję, że MZA ma posprzątane Ikarusy (przynajmniej te co były, bo od 1978 roku raczej nie będę uzupełniał bazy).
Utworzyłem brakujące podserie, np. 260.73, 260.73A w wersji z 1994, kilka specyfikacji 280.26, jakieś brakujące bizony, rozdzieliłem 280.37 na mocniejsze i słabsze, dorobiłem 405.01, uzupełniłem coś w 411.08, 417.08, 435.05 a z rozpędu posprzątałem też trzy wersje naszych Jelczy 120M.
Plan na przyszłość to gnioty, odkurzacze, Neoplany, U15, NG313, tylko muszę do nich dorwać zestawienie bo sie cholery różnią skrzyniami.
Nie mam pojęcia jak ruszyć DABy 1200B (bo wszystkie wiszą w jednym worku) i trzy rodzynki, czyli Dennisy.
Mile widziana pomoc lub uwagi. Dziękuję, dobranoc
Re: Serie
DABy są w jednym worku, bo nie wiem jaką konfigurację miały te wasze warszawskie. Jak mi to dostarczysz, to sprzątnę.
Re: Serie
Ja ogółem widzę, że nie tylko nasze są w jednym worku. Nic nie jest rozbite, już nie mówię o podzespołach, nawet ze względu na układ drzwi.
Nasze są opisane tutaj: http://omni-bus.eu/joomla/index.php?opt ... &Itemid=24
Może źródło do najpoważniejszych w opinii różnych osób nie należy, ale opisy się wydają być wiarygodne.
Nasze są opisane tutaj: http://omni-bus.eu/joomla/index.php?opt ... &Itemid=24
Może źródło do najpoważniejszych w opinii różnych osób nie należy, ale opisy się wydają być wiarygodne.