Serie

User avatar
vecto_529
Posts: 910
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Łódź, kurwa!

Re: Serie

Post by vecto_529 » 30 Oct 2013, 11:48

jacekso wrote:Wklejam to co podesłał do mnie Michalbc:
Przecież sam z powodzeniem mogłeś to zrobić, masz [E]... :P
ImageImageImage
User avatar
mrozard
Posts: 949
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Koszalin

Re: Serie

Post by mrozard » 30 Oct 2013, 15:49

http://phototrans.pl/05,7080,0.html

Ponownie wnoszę o jak najszybsze złożenie choć podstawowych zasad wprowadzania danych. Jak widzę "prosta linia okien" w nazwie modelu to dostaję palpitacji mózgu.
User avatar
rafcio44108
Posts: 217
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Olsztyn

Re: Serie

Post by rafcio44108 » 29 Nov 2013, 11:07

Proszę o dodanie serii: Solaris Urbino 12, silnik PR 228 EURO V - 228KW-314KM, skrzynia biegów ZF 6 AP ECOLIFE
Image
User avatar
mzk8044
Posts: 232
Joined: 07 Apr 2005, 00:00

Re: Serie

Post by mzk8044 » 10 Dec 2013, 04:42

Czołem.

Nie jestem na bieżąco w bazie po nowemu, jednak po zrobieniu chyba całej typologii naszych stopiątek zabralem się za niedobitki niepoprawionych ikarusów z MZA. Stąd też mi sie nasuwają pytania:

1) Było takie coś jak 280.T4, czyli obcięta solówka z przyczepą od kasata. Montowały to nam CWS (ORT) i LZNS.
Jak to oznaczyć? Robimy modernizację 260-tki? Jeśli tak to bawimy się w podział na producentów modernizacji?

2) Było też takie coś jak 280.46. OIDP były to fabrycznie automaty, ale szybko je przerobiono na odpowiednik 280.26.
W jakiś sposób uwzględnić to jako modernizację?

3) Mieliśmy fabryczne automatyczne 280.26. Stworzyć dla nich oddzielną serię (jesli tak to czy ustawić jakąś inną nazwę?), czy może dodać do wszystkich pojazdów informację o wyposażeniu?
User avatar
decomposed05
Posts: 2664
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Contact:

Re: Serie

Post by decomposed05 » 10 Dec 2013, 07:39

mzk8044 wrote:Czołem.

Nie jestem na bieżąco w bazie po nowemu, jednak po zrobieniu chyba całej typologii naszych stopiątek zabralem się za niedobitki niepoprawionych ikarusów z MZA. Stąd też mi sie nasuwają pytania:

1) Było takie coś jak 280.T4, czyli obcięta solówka z przyczepą od kasata. Montowały to nam CWS (ORT) i LZNS.
Jak to oznaczyć? Robimy modernizację 260-tki? Jeśli tak to bawimy się w podział na producentów modernizacji?

2) Było też takie coś jak 280.46. OIDP były to fabrycznie automaty, ale szybko je przerobiono na odpowiednik 280.26.
W jakiś sposób uwzględnić to jako modernizację?

3) Mieliśmy fabryczne automatyczne 280.26. Stworzyć dla nich oddzielną serię (jesli tak to czy ustawić jakąś inną nazwę?), czy może dodać do wszystkich pojazdów informację o wyposażeniu?
3xTAK
User avatar
mzk8044
Posts: 232
Joined: 07 Apr 2005, 00:00

Re: Serie

Post by mzk8044 » 16 Dec 2013, 03:13

Dwa pierwsze zrobione, trzecim zajmę się później. Zakładam, że mam stworzyć serię z odpowiednimi parametrami. BTW, będziemy się bawić w fabryczne 280.26 sześciobiegi?
User avatar
decomposed05
Posts: 2664
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Contact:

Re: Serie

Post by decomposed05 » 16 Dec 2013, 09:28

Seria dla sześciobiegów już jest.
User avatar
mzk8044
Posts: 232
Joined: 07 Apr 2005, 00:00

Re: Serie

Post by mzk8044 » 22 Dec 2013, 03:56

Nie wiem tylko czemu standardowy 6-bieg dla 280.26 nie miał ZF 6S-90U a jakiegoś Cseplela.

Nevermind. Melduję, że MZA ma posprzątane Ikarusy (przynajmniej te co były, bo od 1978 roku raczej nie będę uzupełniał bazy).
Utworzyłem brakujące podserie, np. 260.73, 260.73A w wersji z 1994, kilka specyfikacji 280.26, jakieś brakujące bizony, rozdzieliłem 280.37 na mocniejsze i słabsze, dorobiłem 405.01, uzupełniłem coś w 411.08, 417.08, 435.05 a z rozpędu posprzątałem też trzy wersje naszych Jelczy 120M.

Plan na przyszłość to gnioty, odkurzacze, Neoplany, U15, NG313, tylko muszę do nich dorwać zestawienie bo sie cholery różnią skrzyniami.

Nie mam pojęcia jak ruszyć DABy 1200B (bo wszystkie wiszą w jednym worku) i trzy rodzynki, czyli Dennisy.

Mile widziana pomoc lub uwagi. Dziękuję, dobranoc ;)
User avatar
mrozard
Posts: 949
Joined: 01 Jan 1970, 01:00
Location: Koszalin

Re: Serie

Post by mrozard » 22 Dec 2013, 09:59

DABy są w jednym worku, bo nie wiem jaką konfigurację miały te wasze warszawskie. Jak mi to dostarczysz, to sprzątnę. :P
User avatar
mzk8044
Posts: 232
Joined: 07 Apr 2005, 00:00

Re: Serie

Post by mzk8044 » 22 Dec 2013, 22:08

Ja ogółem widzę, że nie tylko nasze są w jednym worku. Nic nie jest rozbite, już nie mówię o podzespołach, nawet ze względu na układ drzwi.

Nasze są opisane tutaj: http://omni-bus.eu/joomla/index.php?opt ... &Itemid=24

Może źródło do najpoważniejszych w opinii różnych osób nie należy, ale opisy się wydają być wiarygodne.
Post Reply