Porządki
Re: Porządki
Nosz kuźwa, brawo Jaroszu! Gdzie są teraz te VIN-y z Kijowa? Y3M10306030000987
Jak nie masz czasu, to nie rób bajzlu w bazie!
Jak nie masz czasu, to nie rób bajzlu w bazie!
Re: Porządki
To jak z kieleckimi autobusami należącymi do miasta? Zostawić, czy przepiać pod MPK?
(na poprzedniej stronie wyjaśnienie)
http://phototrans.pl/15,34261,0.html
http://phototrans.pl/15,15513,11296.html
A powyższe autobusy podpięte pod złom na którym nie były... Nie zostało też w żaden sposób udowodnione, że tam trafiły.
(na poprzedniej stronie wyjaśnienie)
http://phototrans.pl/15,34261,0.html
http://phototrans.pl/15,15513,11296.html
A powyższe autobusy podpięte pod złom na którym nie były... Nie zostało też w żaden sposób udowodnione, że tam trafiły.
Re: Porządki
Przepiąć pod MPK. Te autobusy będą tam do kasacji. Trzeba się zastanowić jaką funkcję ma pełnić nasza baza danych - czy to ma być użyteczne, czy ma służyć porządkowaniu dla samej zasady. Ja stawiam na to pierwsze i to wymaga pewnych uproszczeń porządkujących strukturę bazy danych. Rzeczywisty właściciel może być wpisany w innych informacjach i tyle.kams6 wrote: ↑04 Jun 2018, 23:59To jak z kieleckimi autobusami należącymi do miasta? Zostawić, czy przepiać pod MPK?
(na poprzedniej stronie wyjaśnienie)
http://phototrans.pl/15,34261,0.html
http://phototrans.pl/15,15513,11296.html
A powyższe autobusy podpięte pod złom na którym nie były... Nie zostało też w żaden sposób udowodnione, że tam trafiły.
Tak jak pisałem wielokrotnie przy tego typu okazjach - autobusy bardzo często należą do innego właściciela, kupowanie pojazdów na własność jest tylko jednym ze sposobów pozyskiwania taboru. Istnieją różne rozwiązania, nie tylko leasing, ale też długotrwałe wypożyczenia, dzierżawy. W niektórych firmach autobusy są też rejestrowane na różne podmioty, spółki-córki, osoby prywatne. W większości przypadków niezbyt jest jak to ustalić, a przede wszystkim - nie ma takiej potrzeby, to jest tylko ciekawostka.
Osobiście wywaliłbym też w cholerę wszystkich pośredników i złomiarzy, bo co to za informacja? Jak wygląda spis taboru takiego "przewoźnika", do czego ma być użyty? Po kilku latach takie złomowisko czy handlarz mają wpisane kilkadziesiąt autobusów wszystkich możliwych marek, niczego tam się nie da znaleźć. No, ale to już za duża rewolucja by była dla niektórych, więc zatrzymajmy się na przeniesieniu wozów ZTM Kielce do MPK.
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam
Re: Porządki
Jeszcze pytanie co z KASP - jak wykazać fakt eksploatacji autobusów przez MPK? Przepiąć ich autobusy pod MPK, wpisać wynajem do MPK (tak jest w dokumentach ZTM nt. wozów dopuszczonych do ruchu), w dodatkowych informacjach wpisać obsługę przez MPK czy nic nie zmieniać? Przypomnę, że KASP nie jest samodzielnym przewoźnikiem.
Re: Porządki
Tu już jestem mniej przekonany, bo KASP akurat ma możliwość pełnienia funkcji odrębnego przewoźnika - czego nie można powiedzieć o ZTM, który nigdy nie był i nigdy nie będzie przewoźnikiem (organizatorem de facto też nie jest, ale mniejsza o to ). Początkowo zakładałem, że KASP będzie miał jakąś autonomię i np. będzie zajmował się wynajmami, będzie skierowany do obsługi linii komercyjnych albo zacznie startować w jakichś przetargach np. na przewozy szkolne. Zresztą przez kilka lat KASP jakoś zajmował się promowaniem swojej marki, była strona internetowa, profil na Facebooku. Na tę chwilę KASP jest tylko papierowym tworem, więc równie dobrze tabor może być podpisany pod MPK. Kielecka komunikacja miejska to paranoja, niech chociaż u nas trochę rozsądku będziekams6 wrote: ↑05 Jun 2018, 16:36Jeszcze pytanie co z KASP - jak wykazać fakt eksploatacji autobusów przez MPK? Przepiąć ich autobusy pod MPK, wpisać wynajem do MPK (tak jest w dokumentach ZTM nt. wozów dopuszczonych do ruchu), w dodatkowych informacjach wpisać obsługę przez MPK czy nic nie zmieniać? Przypomnę, że KASP nie jest samodzielnym przewoźnikiem.
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam
Re: Porządki
KASP jest przewoźnikiem bo ma licencję. Niech kupią sobie nawet jeden autobus do przewozów własnych. I co wtedy? Będziemy wszystko odkręcać?
Za kilka lat będziemy szukać takich właśnie tworów bo są one kolorytem i ciekawostką na rynku.
Za kilka lat będziemy szukać takich właśnie tworów bo są one kolorytem i ciekawostką na rynku.
empi wrote: ↑06 Jun 2018, 00:09Tu już jestem mniej przekonany, bo KASP akurat ma możliwość pełnienia funkcji odrębnego przewoźnika - czego nie można powiedzieć o ZTM, który nigdy nie był i nigdy nie będzie przewoźnikiem (organizatorem de facto też nie jest, ale mniejsza o to ). Początkowo zakładałem, że KASP będzie miał jakąś autonomię i np. będzie zajmował się wynajmami, będzie skierowany do obsługi linii komercyjnych albo zacznie startować w jakichś przetargach np. na przewozy szkolne. Zresztą przez kilka lat KASP jakoś zajmował się promowaniem swojej marki, była strona internetowa, profil na Facebooku. Na tę chwilę KASP jest tylko papierowym tworem, więc równie dobrze tabor może być podpisany pod MPK. Kielecka komunikacja miejska to paranoja, niech chociaż u nas trochę rozsądku będziekams6 wrote: ↑05 Jun 2018, 16:36Jeszcze pytanie co z KASP - jak wykazać fakt eksploatacji autobusów przez MPK? Przepiąć ich autobusy pod MPK, wpisać wynajem do MPK (tak jest w dokumentach ZTM nt. wozów dopuszczonych do ruchu), w dodatkowych informacjach wpisać obsługę przez MPK czy nic nie zmieniać? Przypomnę, że KASP nie jest samodzielnym przewoźnikiem.
Re: Porządki
Żeyśmy nie doszli zaraz do Irexów 1/2/3/4/5/6/7/8/9, dodawania Arriva RP czy Arriva Polska jako właścicieli pojazdów.
Victory shall be mine!
Re: Porządki
Istnieje niebezpieczeństwo, że któryś MKM zajrzy do dowodu rejestracyjnego i dozna szoku
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam
Re: Porządki
A co z usuniętymi przez Jarosza VIN-ami mazaków z Kijowa?