Re: Porządki
Posted: 03 Jun 2018, 15:30
Nosz kuźwa, brawo Jaroszu! Gdzie są teraz te VIN-y z Kijowa? Y3M10306030000987
Jak nie masz czasu, to nie rób bajzlu w bazie!
Jak nie masz czasu, to nie rób bajzlu w bazie!
Przepiąć pod MPK. Te autobusy będą tam do kasacji. Trzeba się zastanowić jaką funkcję ma pełnić nasza baza danych - czy to ma być użyteczne, czy ma służyć porządkowaniu dla samej zasady. Ja stawiam na to pierwsze i to wymaga pewnych uproszczeń porządkujących strukturę bazy danych. Rzeczywisty właściciel może być wpisany w innych informacjach i tyle.kams6 wrote: ↑04 Jun 2018, 23:59To jak z kieleckimi autobusami należącymi do miasta? Zostawić, czy przepiać pod MPK?
(na poprzedniej stronie wyjaśnienie)
http://phototrans.pl/15,34261,0.html
http://phototrans.pl/15,15513,11296.html
A powyższe autobusy podpięte pod złom na którym nie były... Nie zostało też w żaden sposób udowodnione, że tam trafiły.
Tu już jestem mniej przekonany, bo KASP akurat ma możliwość pełnienia funkcji odrębnego przewoźnika - czego nie można powiedzieć o ZTM, który nigdy nie był i nigdy nie będzie przewoźnikiem (organizatorem de facto też nie jest, ale mniejsza o to ). Początkowo zakładałem, że KASP będzie miał jakąś autonomię i np. będzie zajmował się wynajmami, będzie skierowany do obsługi linii komercyjnych albo zacznie startować w jakichś przetargach np. na przewozy szkolne. Zresztą przez kilka lat KASP jakoś zajmował się promowaniem swojej marki, była strona internetowa, profil na Facebooku. Na tę chwilę KASP jest tylko papierowym tworem, więc równie dobrze tabor może być podpisany pod MPK. Kielecka komunikacja miejska to paranoja, niech chociaż u nas trochę rozsądku będziekams6 wrote: ↑05 Jun 2018, 16:36Jeszcze pytanie co z KASP - jak wykazać fakt eksploatacji autobusów przez MPK? Przepiąć ich autobusy pod MPK, wpisać wynajem do MPK (tak jest w dokumentach ZTM nt. wozów dopuszczonych do ruchu), w dodatkowych informacjach wpisać obsługę przez MPK czy nic nie zmieniać? Przypomnę, że KASP nie jest samodzielnym przewoźnikiem.
empi wrote: ↑06 Jun 2018, 00:09Tu już jestem mniej przekonany, bo KASP akurat ma możliwość pełnienia funkcji odrębnego przewoźnika - czego nie można powiedzieć o ZTM, który nigdy nie był i nigdy nie będzie przewoźnikiem (organizatorem de facto też nie jest, ale mniejsza o to ). Początkowo zakładałem, że KASP będzie miał jakąś autonomię i np. będzie zajmował się wynajmami, będzie skierowany do obsługi linii komercyjnych albo zacznie startować w jakichś przetargach np. na przewozy szkolne. Zresztą przez kilka lat KASP jakoś zajmował się promowaniem swojej marki, była strona internetowa, profil na Facebooku. Na tę chwilę KASP jest tylko papierowym tworem, więc równie dobrze tabor może być podpisany pod MPK. Kielecka komunikacja miejska to paranoja, niech chociaż u nas trochę rozsądku będziekams6 wrote: ↑05 Jun 2018, 16:36Jeszcze pytanie co z KASP - jak wykazać fakt eksploatacji autobusów przez MPK? Przepiąć ich autobusy pod MPK, wpisać wynajem do MPK (tak jest w dokumentach ZTM nt. wozów dopuszczonych do ruchu), w dodatkowych informacjach wpisać obsługę przez MPK czy nic nie zmieniać? Przypomnę, że KASP nie jest samodzielnym przewoźnikiem.