Page 2 of 3

Re: Pomysł: 30 lat eksploatacji Jelcza PR110 w Ostródzie

Posted: 28 Mar 2011, 18:36
by klewandowski
W tym terminie, to może i ja się skuszę.

Re: Pomysł: 30 lat eksploatacji Jelcza PR110 w Ostródzie

Posted: 28 Mar 2011, 18:52
by rafcio44108
Jeśli impreza odbędzie się 9 lipca, to ja odpadam, bo w tym samym czasie w Iławie będzie odbywała się IV Ogólnopolska Wystawa Modeli w Skali 1/87, na którą jeżdżę co roku.

Oprócz 18 czerwca jest to jedyny termin, który mi nie pasuje.

Re: Pomysł: 30 lat eksploatacji Jelcza PR110 w Ostródzie

Posted: 28 Mar 2011, 23:09
by TLaskowski
A jest jeszcze jakiś wolny weekend czerwcowy ? Na późniejsze terminy nie chce przenosić bo u was 16.07 zaklepany, potem u mnie będzie pewnie ciężko z wolnym, a na sierpień może uda się H9-35 #12 z ZKM Iława wynająć*

* jeśli uda się ostródzka impreza to zabierzemy się za iławskie tereny, trasa już w głowie jest.

Re: Pomysł: 30 lat eksploatacji Jelcza PR110 w Ostródzie

Posted: 08 Jun 2011, 10:34
by TLaskowski
Impreza nie odbędzie się z powodu braku zgody dyspozytora na wynajęcie autobusu miejskiego.

Re: Pomysł: 30 lat eksploatacji Jelcza PR110 w Ostródzie

Posted: 08 Jun 2011, 12:01
by umoya
Z czystej ciekawości zapytam - jaki jest powód niewydania zgody na wynajem?

Re: Pomysł: 30 lat eksploatacji Jelcza PR110 w Ostródzie

Posted: 08 Jun 2011, 12:24
by TLaskowski
1. Brak tachografu.
2 Autobus miejski i nie da rady go puścić na taką trasę.

3. 600 zł za wynajem ale to jakoś by się nazbierało

Re: Pomysł: 30 lat eksploatacji Jelcza PR110 w Ostródzie

Posted: 08 Jun 2011, 12:41
by umoya
Kosmos, choć w przypadku ceny jest lepiej niż u mnie.

Re: Pomysł: 30 lat eksploatacji Jelcza PR110 w Ostródzie

Posted: 08 Jun 2011, 12:42
by vecto_529
TLaskowski wrote:1. Brak tachografu.
2 Autobus miejski i nie da rady go puścić na taką trasę.

3. 600 zł za wynajem ale to jakoś by się nazbierało
Ad1. Nonsens. Pojazd bez tachografu, acz z winietą może poruszać się do 50km od miasta macierzystego... (nie wiem tylko, czy od zajezdni, centrum, czy granicy miasta) Tak więc ten argument do mnie nie przemawia;
Ad2. Ale to, że autobus jest "miejski" czyni go jakimś "niepełnosprawnym"? - kolejny nietrafiony argument;
Ad3. Przy 20 uczestnikach - składka to 30zł. Więc moim zdaniem, to bardzo wykonalne.

Re: Pomysł: 30 lat eksploatacji Jelcza PR110 w Ostródzie

Posted: 08 Jun 2011, 12:47
by TLaskowski
Dla mnie to też bzdury ale weź gadaj z betonem.

Co do ceny to nawet przy mniejszej ilości chętnych byłbym skłonny dołożyć z własnej kieszeni.

Najpierw wizyta u dyspozytora (bo on się tym zajmuje) on odsyła do prezesa, żeby z nim gadać o taki wynajem. Sekretarka dzwoni do dyspozytora pyta się o co chodzi i mówi, że szef się będzie wściekał jak ma się tym zajmować.

Re: Pomysł: 30 lat eksploatacji Jelcza PR110 w Ostródzie

Posted: 08 Jun 2011, 14:06
by rafcio44108
vecto_529 wrote:Ad2. Ale to, że autobus jest "miejski" czyni go jakimś "niepełnosprawnym"? - kolejny nietrafiony argument;
Gdy organizowałem pożegnanie Ikarusów w Olsztynie, to chciałem wyjechać poza miasto. MPK nie zgodziło się, ponieważ ITD od autobusu jadącego poza miastem wymaga miejsc siedzących dla każdego pasażera, zasłonek na okna, luku bagażowego. Jak dla mnie paranoja, bo są linie, które wyjeżdżają poza miasto.