Re: Miejsce ciężarówek
Posted: 22 May 2011, 19:38
Nie wiem po co znowu te zajmowanie serwera kilobajtami kolejnej dyskusji o tym samym
Po sporej ilości pogotów pojawiających się w ostanim czasie na twb2 i zaprzestaniu publikacji w komentarzach stęknięć "phototrans.eu3!", sądziłem, że "szefowie" części 3 pogodzili się z faktem, że zdecydowana większość użytkowników preferuje status quo i nie chce być uszczęśliwiana na siłę przenosinami na nową, niszową część serwisu. Sam admin nie zajął jakiegokolwiek stanowiska, choć stawiam dolary przeciwko orzechom, że widział przynajmniej miniaturki pogotów ze swojego wrocławsko-wałbrzyskiego heimatu i jakby mu to strasznie wadziło, to by umieścił stosowny komentarz. Reasumując: jak na razie za przenosinami opowiadają się w zasadzie wyłącznie trzy osoby, nieprzypadkowo są to osoby dysponujące na "3" sporymi ilościami literek, a niemal wszyscy pozostali chcą ogladąć pogoty tam gdzie zawsze.
Żeby jeszcze galeria cieżąrówkowa gotowa była gotowa przejąć cała obsługę techniczną. Ale nie, to ma DMC=3,49 t, to jest traktorkiem to nie. Ale osinobusy też nie - dlaczego?. Choć z drugiej strony... sądząc po niektórych wypowiedziach powyżej, Ikarus 280/A byłby już nawet ok. No cóż, nie wiedziałem, że zamiana okien na blachę i zamontowanie haku z tyłu robi z autobusu ciężarówkę. Ciekaw jestem zresztą, jaka byłaby reakcja na wrzucenie na częśc ciężarówkówą radzieckiego trolejbusu KTG. Niektóre wersje tych pojazdów były fabrycznie przeznaczone do przewozu towarów i miały silnik spalinowy.
To zapewne jest też przyczyną oscylującej wokół zera liczby nowych użytkowników waszej galerii. I lepiej zajmijcie się zdobywaniem nowych userów, najlepiej takich siedzących w branży i znających się na rzeczy, a nie psuciem tego co dobrze funkcjonuje i zdeycdowanej większości odpowiada.

No więc właśnie. Regulamin twb2 jasno zezwala na publikację pojazdów technicznych i nie było w tej sprawie jakichkolwiek zmian. I na płaszczyźnie ew. zmian w tym regulaminie można dyskutować, a nie tego co sobie łaskawie panowie z '3' zechcą zagarnąć, a czego nie. Dlatego dajcie sobie siana z kolejnym wyciąganiem z d... jakichś przykładów szkół nauki jazdy, czy firm towarowych pana Zenka (przytoczenie opublikowanej na prima aprilis szambiarki litościwie pominę) i deliberowania co by było, gdyby babcia miała wąsy. 99,99% użytkowników wie bez jakichkolwiek zapisów w regulaminie, że publikować tu można pojazdy przedsiębiorstw wybitnie komunikacyjnych, zwykle służących bezpośrednio obsłudzę regularnego przewozu osób i ujętych przy holowaniu, asystowaniu itp. Jak ktoś nagina te zasady (vide ostatni Polonez Krzycha) to spotka się to bardzo szybko z reakcją osób z czerwoną literką.Jak na razie ze strony TWB2 mamy DYSKUSJĘ, zaś ze strony TWB3 próbę narzucenia jakiegoś porządku bez owej dyskusji, względnie nawet wyśmiewanie TWB2. To nie może zadziałać.
Żeby jeszcze galeria cieżąrówkowa gotowa była gotowa przejąć cała obsługę techniczną. Ale nie, to ma DMC=3,49 t, to jest traktorkiem to nie. Ale osinobusy też nie - dlaczego?. Choć z drugiej strony... sądząc po niektórych wypowiedziach powyżej, Ikarus 280/A byłby już nawet ok. No cóż, nie wiedziałem, że zamiana okien na blachę i zamontowanie haku z tyłu robi z autobusu ciężarówkę. Ciekaw jestem zresztą, jaka byłaby reakcja na wrzucenie na częśc ciężarówkówą radzieckiego trolejbusu KTG. Niektóre wersje tych pojazdów były fabrycznie przeznaczone do przewozu towarów i miały silnik spalinowy.
Komentarze te są efektem radykalnego podejśca, mitologizowania i robienia ze swojego nowego 'dziecka' jakiejś wielkiej świętości przed którą wszyscy mają paść na kolana. To wszystko zniechęca do podejmowania dyskusji, a zachęca do szydery. No bo jak inaczej zareagować, jak ktoś pisze, że "granica między autobusem a cieżąrówką jest wyznaczona bardzo wyraźnie" a jednocześnie nagina sobie te zasady w ramach własnego widzimisia. Jedno wam powiem panowie - marketing, PR i zdolności negocjacyjne macie do d.prowokacyjnych komentarzy pisanych pod zdjęciami na TWB2. Oczywiście mające na celu wykpić Trucks.
