Re: New database structure / nowa struktura bazy danych
Posted: 20 Apr 2013, 14:25
Pytanie zasadnicze - kiedy doczekamy się spisanych w jednym miejscu wszystkich zasad dot. dodawania wozów, modeli, producentów po nowemu?
forum of site
http://forum.phototrans.eu/
To też ma sens, aczkolwiek jakieś rozróżnienie wykonawców modernizacji i manufakturek od poważnych producentów by się przydałodecomposed05 wrote:Powinniśmy w miarę dokładnie odzworowywać rzeczywistość dlatego mnie to PKT nie boli. Tamte pole nazwy zmienię na "Wykonawca" w przypadku modernizacji i będzie to jasne.
.
Teoretycznie to powinien być osobny model ale zastanawiam się czy nie ugrzęźniemy bo w samym Wrocławiu powstałyby 4 wersje modernizacji z protramu bo jedne mają 19 miejsc inne 20 a jeszcze inne 21. A jak panu gienkowi jest potrzebne krzesło do innego tramwaju to liczba ta jest liczbą ruchomą. W autobusach jest o tyle prosto, że te liczby masz wpisane w dowodzie rejestracyjnym. I tam zakresów nie ma.koziutek wrote:jeszcze parę sugestii/uwag – ale to nic pilnego
- dla pola miejsca dla siedzenia / całkowita pojemność – dobrze by było móc wpisywać zakres liczbowy oddzielany kreską. Dane źródłowe często podaja właśnie zakres a nie konkretną liczbę. Wiadomo że są różnice między wersjami dla poszczególnych przewoźników.
To wynika z charakterystyki silników. Ja jestem za wpisaniem maksymalny moment obrotowy przy minimalnych obrotach. Czyli dół zakresu.koziutek wrote: Osobną kwestią pozostaje pole „całkowita pojemność” – dla tej samej Tatry źródła rosyjskie podają dane wg świniowozackiej normy 8 pas/m^2, źródla niemieckie – 4 pas/m^2, ale to już tylko taka refleksja na marginesie
- to samo dla pola „maksymalny moment obrotowy.. przy obrotach”. Tu zwykle jest podany zakres a nie jedna liczba. Nie znam się na tym specjalnie i jak na razie wpisywałem liczbę maksymalną.
O to się naprawiło.- w metryczce modelu nie wyświetla się pole szerokość.
- dobrze by było gdyby silniki/skrzynie i inne szczegóły wyświetlały się również w spisach modeli danego producenta, wtedy byłby pełen pogląd na różnice między poszczególnymi podtypami.
a skombinujesz dowód tego wozu? http://open.phototrans.net/14,95967,0.htmldecomposed05 wrote: Teoretycznie to powinien być osobny model ale zastanawiam się czy nie ugrzęźniemy bo w samym Wrocławiu powstałyby 4 wersje modernizacji z protramu bo jedne mają 19 miejsc inne 20 a jeszcze inne 21. A jak panu gienkowi jest potrzebne krzesło do innego tramwaju to liczba ta jest liczbą ruchomą. W autobusach jest o tyle prosto, że te liczby masz wpisane w dowodzie rejestracyjnym. I tam zakresów nie ma.