Page 4 of 25

Re: Przydatny link

Posted: 01 Jul 2014, 18:27
by umoya
mrozard wrote:Z tym że w tym przypadku nie wolno nic ruszać, bo informacje między pewnym źródłem z MPK CW a CEPiK-iem się rozmijają.
To powinno się wyświetlać podczas edycji każdego pojazdu, na moim podwórku nadgorliwcy już zdążyli popierdudić kilkanaście wozów, bo CEPiK tak pokazał. Niech każdy się zajmuje pewniakami i swoim podwórkiem najlepiej, bo dojście spowrotem do ładu trochę może zająć.

Re: Przydatny link

Posted: 01 Jul 2014, 21:57
by justforfun
umoya wrote:
mrozard wrote:Z tym że w tym przypadku nie wolno nic ruszać, bo informacje między pewnym źródłem z MPK CW a CEPiK-iem się rozmijają.
To powinno się wyświetlać podczas edycji każdego pojazdu, na moim podwórku nadgorliwcy już zdążyli popierdudić kilkanaście wozów, bo CEPiK tak pokazał. Niech każdy się zajmuje pewniakami i swoim podwórkiem najlepiej, bo dojście spowrotem do ładu trochę może zająć.

Podbijam. Niech każdy pilnuje swojego podwórka i niech się nie wtrynia w inne bo później nie dojdziemy do ładu.

Re: Przydatny link

Posted: 02 Jul 2014, 12:25
by varioman
Witajcie znów mam problem z podwójnym VIN-em mianowicie chodzi o wozy http://phototrans.pl/15,72644,.html i http://phototrans.pl/15,48111,0.html Cepik podaje dla obu pojazdów ten sam vin. Mi się zdaje że ten vin będzie dla wozu z Krokowej. A co wy na to?

Re: Przydatny link

Posted: 02 Jul 2014, 15:30
by mrozard
No ale roczniki różne...

Re: Przydatny link

Posted: 02 Jul 2014, 17:38
by krzychu
W tym przypadku 6-cyfrowy numer podwozia się zdublował:
http://tnij.org/h10101986
http://tnij.org/h10101992
Kolejny przykład radosnej twórczości "vinologów" z Autosanu. ;)
Właśnie w celu uniknięcia takich przypadków wprowadzono 17-znakowy VIN.

Re: Przydatny link

Posted: 02 Jul 2014, 19:06
by varioman
Czyli co oba wozy mają taki sam numer?

Re: Przydatny link

Posted: 02 Jul 2014, 19:54
by krzychu
Tak właśnie.

Re: Przydatny link

Posted: 03 Jul 2014, 14:03
by krzychu
Taka ciekawostka:
Pojazd o numerze rejestracyjnym: GBY68VH

SETRA, S 215 HD

AUTOBUS, TURYSTYCZNY
Ważne informacje
Badanie techniczne:

brak informacji
o ważnym badaniu technicznym
Status rejestracji:

wyrejestrowany
Polisa OC:

brak informacji
o ważnej polisie
Szczegółowe informacje
Dane podstawowe

Rok produkcji: 1985

VIN: WKK17900001031532

Polisa OC: brak informacji o ważnej polisie

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: POMORSKIE

Badanie techniczne: brak informacji o ważnym badaniu technicznym

Status rejestracji: wyrejestrowany 11.07.2011 Demontaż z urzędu
Setra miała dzwona: http://phototrans.pl/14,304193,0,Setra_ ... _68VH.html, po którym zapewne została skierowana na złomowanie.

Re: Przydatny link

Posted: 03 Jul 2014, 20:36
by mumin02
ZWRACAM SIĘ Z UPRZEJMĄ PROŚBĘ DO TYCH Z WAS, KTÓRZY KORZYSTACIE Z NOWEJ BAZY DANYCH O WERYFIKACJĘ DANYCH, KTÓRE WPISUJECIE! DOTYCZY TO VINU (KTÓREGO OSTATNIA CYFRA CZASEM GINIE) ALBO REJESTRACJI (KOPIOWANA ZE STRONY BEZ SPACJI)!!!

Aby unikać takich przypadków:

http://open.phototrans.net/15,406283,0.html

http://open.phototrans.net/15,406267,0.html

Dziękuję.

Re: Przydatny link

Posted: 07 Jul 2014, 21:55
by padamus
Lukasy wrote:Ciekawe, na ile owe źródło jest bezbłędne, wszak tych informacji drobnym druczkiem nieco jednak jest.
Na tyle bezbłędne, na ile bezbłędne są osoby wprowadzające dane.
niedziul05 wrote:No i demontaż na wniosek w tym przypadku się nie sprawdził.
http://phototrans.pl/15,75451,.html
http://fotobus.msk.ru/vehicle/212548/#n224831
Ktoś mógł się pomylić i w przyczynie wyrejestrowania zamiast wywozu za granicę zaznaczył demontaż na wniosek (jest jedno pod drugim).
niedziul05 wrote:Też natknąłem się na taką informację jaką podałeś powyżej. Dodatkowo był jeszcze "wyrejestrowany z Urzędu", czy "Udokumentowana trwała utrata posiadania (fizyczna likwidacja)"
Demontaż z urzędu, pojazd wyrejestrowany po tym, gdy właściciel mimo wezwań urzędu nie stawia się z dokumentami i wnioskiem o wyrejestrowanie pojazdu (wydział komunikacji otrzymuje od każdej stacji demontażu kopię protokołu złomowania). Udokumentowana trwała utrata, pojazd ulegnie całkowitemu spaleniu, biodegradacji, właściciel pociął na podwórku, bądź np. oddał pojazd na złom wg poprzednich przepisów i nie jest w stanie tego udokumentować. Po złożeniu wniosku, odpowiednich dokumentów, oświadczenia oraz wniesieniu niemałej opłaty na rzecz gminy pojazd może zostać wyrejestrowany. Oprócz tego przy pojazdach wyrejestrowanych do 2005 roku będą pojawiać podstawy z poprzednich przepisów (np. złomowanie).
krzychu wrote:W tym przypadku 6-cyfrowy numer podwozia się zdublował:
http://tnij.org/h10101986
http://tnij.org/h10101992
Kolejny przykład radosnej twórczości "vinologów" z Autosanu. ;)
Właśnie w celu uniknięcia takich przypadków wprowadzono 17-znakowy VIN.
Dawniej w różnych modelach mógł się dublować. Byli w Polsce prducenci, którzy stosowali 2 lub 3 znakowe numery.

Przy okazji prośba do Tatusia: byłaby szansa by edytorom wypluwało pojazdy które mają zdublowany VIN? Po udostępnieniu danych z CEPiKu może być dużo dubli. Przy okazji mogłyby się tam pojawić pojazdy, które w VINie mają wpisane litery I, O, Q (nie, nie chcę przerobić TWB na CEPiK 2). Gdyby się okazało, że mimo wszystko dane są poprawne, możliwość zaznaczenia tego faktu i usunięcia pojazdu z listy. W kolumnie po prawej mogłaby się pojawić pozycja "Pojazdy do weryfikacji (xx)", gdzie xx to liczba takich pojazdów. Pozwoliłoby to dość szybko oczyścić TWB z dubli i bubli.