Re: Porządki
Posted: 12 May 2018, 10:25
Proszę o przepięcie zdjęcia: http://phototrans.pl/14,756206,0,Autosa ... _L122.html pod UG Wydminy.
Nie z autobusami, tylko jakimiś bezsensownymi dublami - kolega z Drezna postanowił dodać wszystkie zajezdnie MZK Kijów jako oddzielnych przewoźników, a potem zaczął tam dodawać pojazdy które od wielu lat są już w bazie.krzychu wrote: 31 May 2018, 21:59 Zdaje się, że ktoś wywalił do kosza przewoźnika z kilkoma autobusami: http://phototrans.pl/24,28436,0.html
Można prosić o wyjaśnienie?
Po to, że wejdzie taki Michalczewski, wygra przetarg i co - zmiana właściciela chociaż tak naprawdę żaden nie może się uznawać za właściciela? W dowodach rejestracyjnych właścicielem jest ZTM, by autobusy były eksploatowane przewoźnicy muszą wygrywać przetargi. Tu nie ma czysto miejskiej spółki, gdzie przekazanie autobusu jest formalnością i jest dożywotnie. Ustawienie ZTM jako właściciela i ustawienie MPK jako pożyczającego (lub innego Michalczewskiego) jest w tym przypadku najbliższe prawdzie.vecto_529 wrote: 01 Jun 2018, 01:05 http://phototrans.pl/15,252884,9767.html Po co i dlaczego ktoś to podpiął pod ZTM? Przecież było mówione, ustalane, że powinno być ustawione MPK jako długoletni dzierżawca... Tym bardziej, że zmiana nie była konsultowana na forum. Skoro mamy wypracowane standardy to należy ich przestrzegać lub je zmienić.
A nie zauważyłeś Waść, że te duble miały wpisane numery VIN, a Ty je wyrzuciłeś do kosza? Tak się nie robi. Jak już sprzątasz, to rób to z głową.koziutek wrote: 01 Jun 2018, 02:42Nie z autobusami, tylko jakimiś bezsensownymi dublami - kolega z Drezna postanowił dodać wszystkie zajezdnie MZK Kijów jako oddzielnych przewoźników, a potem zaczął tam dodawać pojazdy które od wielu lat są już w bazie.krzychu wrote: 31 May 2018, 21:59 Zdaje się, że ktoś wywalił do kosza przewoźnika z kilkoma autobusami: http://phototrans.pl/24,28436,0.html
Można prosić o wyjaśnienie?
http://phototrans.pl/15,199361,0.html
http://phototrans.pl/15,665874,0.html
Ogólnie rzecz biorąc dodanie funkcji "zmiany w bazie w ciągu ostatnich 7 dni" ujawniło że mamy kilka osób z zagranicy pracowicie edytujących różne przepastne obszary bazy danych, ale niekoniecznie wszystko co robią ma pozytywne efekty. Np. jeden mondziołek zaczął kasować powtarzające się numery seryjne tramwajów różnych modeli, mające prostą strukturę typu 0001, 0002 itd, zakładając że to duble (sic!!!!)
To w takim razie zapierdzielaj po kraju, ustalać i wpisywać banki jako właścicieli pojazdów dzierżawionych, leasingowanych, użyczanych i uj wie co jeszcze, żeby ich potem wpisać jako właścicieli pojazdów w bazie. Wtedy ok - nie ma problemu, przecież tak jest w dowodzie.kams6 wrote: 01 Jun 2018, 10:26W dowodach rejestracyjnych właścicielem jest ZTM, by autobusy były eksploatowane przewoźnicy muszą wygrywać przetargi. Tu nie ma czysto miejskiej spółki, gdzie przekazanie autobusu jest formalnością i jest dożywotnie. Ustawienie ZTM jako właściciela i ustawienie MPK jako pożyczającego (lub innego Michalczewskiego) jest w tym przypadku najbliższe prawdzie.
I dlatego jeśli nie czytałeś ustaleń, nie powineneś tam nawet kropki zmieniać bez konsultacji z kimkolwiek. Ja wiem, że Kielce to stan umysłu, ale na TWB traktujemy Was jako normalnych ludzi.kams6 wrote: 01 Jun 2018, 10:26Ustaleń nie czytałem, aczkolwiek w początkowym okresie autobusy były podpięte pod ZTM. Ostatni rok pokazał, że MPK nie jest wieczne i może zniknąć z każdym następnym przetargiem.
Nie popadajmy też w skrajnościTo w takim razie zapierdzielaj po kraju, ustalać i wpisywać banki jako właścicieli pojazdów dzierżawionych, leasingowanych, użyczanych i uj wie co jeszcze, żeby ich potem wpisać jako właścicieli pojazdów w bazie. Wtedy ok - nie ma problemu, przecież tak jest w dowodzie.
Brak konsultacji to błąd, za który przepraszam. Chociaż przypadek kielecki to ewenement w skali kraju, gdzie miasto nie może przekazać faktycznie na własność autobusów miejskiemu przewoźnikowi. W przeciwieństwie do takiego Radomia gdzie była stosowna uchwała kiedy przekazywano gazowce a obecnie w dowodach widnieje MPK. Ponadto mamy KASP, który tak naprawdę jest spółką zależną od MPK. Nie jest to odrębny przewoźnik a mimo to jego autobusy nie są podpięte pod MPK, choć KASP ich nie użytkuje a kierowcy nie są tam zatrudnieni.I dlatego jeśli nie czytałeś ustaleń, nie powineneś tam nawet kropki zmieniać bez konsultacji z kimkolwiek. Ja wiem, że Kielce to stan umysłu, ale na TWB traktujemy Was jako normalnych ludzi.![]()
Tak wiem, gdyby doba miała 48 godzin to bym pewnie przy okazji zrobił większe porządki w bazie Kijówpastransu (dopisał VINy, kasacje, nowe wozy), ale to może kiedyś w długie zimowe wieczory.krzychu wrote: 01 Jun 2018, 16:13 A nie zauważyłeś Waść, że te duble miały wpisane numery VIN, a Ty je wyrzuciłeś do kosza? Tak się nie robi. Jak już sprzątasz, to rób to z głową.![]()