Page 1 of 1
VarioLFR.E/S vs Tatra T3
Posted: 18 Dec 2012, 20:38
by decomposed05
Dostałem takie info na priv:
Trupman wrote:
And it would be also nice to clean the mess in those VarioLFR.E/S vehicles, because they are technically new (no-one classifies them as reconstructions, those are only officialities) and it would be better (IMHO) if they were in one section with other VarioLF vehicles and not with Tatras T3. I would have already done that, but someone has to switch those photos. Just PM me if there is something which I can help with
Nie znalazłem nic na ten temat na forum więc można to ustalić.
I did not find anything about it on forum so we can discuss it.
Re: VarioLFR.E/S vs Tatra T3
Posted: 18 Dec 2012, 21:32
by davidnovak.cz
It is strange to have VarioLFs in one list and VarioLFRs ("reconstructions", but with its own VINs) in the other, among Tatras T3.
In Olomouc, there are currently three types of Varios - VarioLF, VarioLFR.E and VarioLFR.S. I would put them in one list as new vehicles and those original Tatras T3 mark as scraped because that's what they actually are.
In Brno, there are articulated VarioLF2R (also "reconstructions") in Varios' list, but simple VarioLFR are within Tatras.
Re: VarioLFR.E/S vs Tatra T3
Posted: 19 Dec 2012, 09:28
by decomposed05
For objections we are waiting till 20 december.
Re: VarioLFR.E/S vs Tatra T3
Posted: 19 Dec 2012, 15:28
by koziutek
Z tramwajami jest ogólnie bałagan i masa niekonsekwencji. Można rozpocząć szerszą dyskusję, jednak pod warunkiem że da się ew. ustalenia wprowadzić hurtową edycją, inaczej to nie ma sensu. To samo się zresztą tyczy nieaktualności bazy danych czechosłowackich dopravnych podników, której po prostu nikt nie ma czasu klikać.
Co do powyższego to 100% poparcia, OIDP na początku się oszukiwaliśmy że to są przebudowy Tatr, później w wielkich bólach powstała seria Vario, jednak jak widać nie wszystko zostało zaktualizowane w bazie.
Re: VarioLFR.E/S vs Tatra T3
Posted: 19 Dec 2012, 21:08
by Marcin Ciszewski
koziutek wrote:Z tramwajami jest ogólnie bałagan i masa niekonsekwencji. Można rozpocząć szerszą dyskusję, jednak pod warunkiem że da się ew. ustalenia wprowadzić hurtową edycją, inaczej to nie ma sensu. To samo się zresztą tyczy nieaktualności bazy danych czechosłowackich dopravnych podników, której po prostu nikt nie ma czasu klikać.
Co do powyższego to 100% poparcia, OIDP na początku się oszukiwaliśmy że to są przebudowy Tatr, później w wielkich bólach powstała seria Vario, jednak jak widać nie wszystko zostało zaktualizowane w bazie.
Problem w tym, że przebudowy tramwajów są często zaawansowane do tego stopnia, że trudno dopasować to do naszej reguły edycji danych zakładającej pozostawienie oryginalnego oznaczenia.
Re: VarioLFR.E/S vs Tatra T3
Posted: 20 Dec 2012, 03:25
by koziutek
To prawda, ale w dalszym ciągu powinna być przynajmniej zachowana jakaś konsekwencja. Dziś przy różnych niskich wstawkach czy innych klonach jest pełen wachlarz wariantów wpisania tego do bazy. Ot choćby porównajmy śp. poznańską glizdę wrzuconą pod stopiątki i analogicznego 405N który dostał swoją własną serię.
Re: VarioLFR.E/S vs Tatra T3
Posted: 21 Dec 2012, 22:01
by decomposed05
koziutek wrote:To prawda, ale w dalszym ciągu powinna być przynajmniej zachowana jakaś konsekwencja. Dziś przy różnych niskich wstawkach czy innych klonach jest pełen wachlarz wariantów wpisania tego do bazy. Ot choćby porównajmy śp. poznańską glizdę wrzuconą pod stopiątki i analogicznego 405N który dostał swoją własną serię.
A widziałeś krakowskie pudła we Wrocławiu? Pewnie nie, bo nikt nie widział.
Odnośnie tematu to robimy tak jak kolega proponuje.
Re: VarioLFR.E/S vs Tatra T3
Posted: 22 Dec 2012, 14:24
by decomposed05
Summary:
How to do that:
For example:
There was Tatra T3 rebuild to Vario in 2010 so we have to create two vehicles in database:
Tatra T3 (production: 1970, scrapped: 2010)
Vario .... (production: 2010)
I hope that it is clear.