Page 1 of 1
Jelcz 180M
Posted: 03 Apr 2013, 20:39
by decomposed05
Hej
Jak wyglądał proces produkcji tego pojazdu? Do JZS przyjeżdżały kompletne nadwozia Steyera i podwozia B10MA i z nich składano tam autobus czy JZS samo robiło któreś z tych komponentów?
Re: Jelcz 180M
Posted: 03 Apr 2013, 20:52
by mrozard
ZTCW wsio przyjeżdżało do JZS, tak jak mówisz. Nic nie robiono na miejscu.
Re: Jelcz 180M
Posted: 03 Apr 2013, 21:04
by Zielony
Na Infobusie pojawia się stwierdzenie "Na zakup siedmiu Jelczy M180 zdecydowało się w 1993 roku jedynie wrocławskie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne. Pojazdy te otrzymały wyposażenie wnętrza już nie z Austrii, ale z JZS, co nieco obniżyło koszty."
Najpewniejsze informacje zapewne będą w trzeciej częsci sagi Jelcza

Re: Jelcz 180M
Posted: 03 Apr 2013, 22:21
by decomposed05
Zielony wrote:Na Infobusie pojawia się stwierdzenie "Na zakup siedmiu Jelczy M180 zdecydowało się w 1993 roku jedynie wrocławskie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne. Pojazdy te otrzymały wyposażenie wnętrza już nie z Austrii, ale z JZS, co nieco obniżyło koszty."
Najpewniejsze informacje zapewne będą w trzeciej częsci sagi Jelcza

To wyposażenie to chodziło o wypierdziane kanapy z Jelcza.
A teraz konkluzja - stosując się ściśle do naszych reguł Jelcz 180M powinien być oznaczony jako:
Producent: Jelcz
Nazwa: Jelcz 180M
Nadwozie: Steyr SG18
Podwozie: Volvo B10MA
Silnik: Volvo THD102KB
Wszystko jasne tylko na liście przewoźników pojawi się duże Steyr SG18 (szeregujemy wg nadwozi) i pod spodem małe Jelcz 180M
Można zrobić trick, że wpiszemy nadwozie Jelcz 180M z zaznaczeniem, że jest to na licencji Steyera SG18.

Re: Jelcz 180M
Posted: 04 Apr 2013, 10:08
by krzychu
Steyra, a nie Steyera.
