Page 1 of 1
rail.phototrans.eu: sdobrasz
Posted: 02 Mar 2014, 14:23
by sdobrasz

Pisałem już nie raz - więc chyba nie ma sensu się powtarzać - bo kocham kolej

Mam już konto na TWB 2 i TWB 3
Date: 2014-NULL-NULL
Number:
Description: Traxx E186 272 z towarem podąża węglówką na północ i zaraz minie przejazd kolejowy w miejscowości Trzebień. Fotka zrobiona w mglisty poranek...
Re: rail.phototrans.eu: sdobrasz
Posted: 15 Mar 2014, 11:51
by grotki
Nie za bardzo znam kryteria TWB Rail, ale zdjęcie ma klimat, choć ja bym nieco rozjaśnił.
Re: rail.phototrans.eu: sdobrasz
Posted: 15 Mar 2014, 20:51
by Lukasy
Zwłaszcza ten słup i brak ostrości "dodaje klimatu".
Re: rail.phototrans.eu: sdobrasz
Posted: 18 Mar 2014, 19:15
by sdobrasz
No fakt, mogłem przesunąć się bardziej w lewo...
A co do rozjaśnienia - w taki mglisty poranek to trudno o lepsze warunki oświetleniowe... Od zdjęć nocnych też nie wymagamy, żeby były jasne, prawda?
Re: rail.phototrans.eu: sdobrasz
Posted: 19 Mar 2014, 11:10
by Lukasy
Jakbyś się przesunął bardziej w lewo, to byłaby szansa, że coś by wyjechało z drugiej strony tej mgły i zrobiło Ci z dupy garaż. Mgła sama w sobie nie jest problemem na tym zdjęciu, tylko bardzo słaby kadr (o, jedzie pociąg, zrobię zdjęcie) i brak ostrości (napisy i oznaczenia na czole lokomotywy się rozmywają).
PS. Przykład nocnych zdjęć jednak niezbyt trafiony, bo w nocy wszystko jest ciemne. Niemniej nie wyklucza to, by zdjęcie było poprawnie doświetlone, a to już zupełnie inna para kaloszy.
Re: rail.phototrans.eu: sdobrasz
Posted: 20 Mar 2014, 21:19
by sdobrasz
Jak robię zdjęcia to mam oczy dookoła głowy

Także ciut w lewo też byłbym bezpieczny.
I dzięki za cenne rady - to zawsze się przyda, a warsztat trzeba doskonalić

Re: rail.phototrans.eu: sdobrasz
Posted: 21 Mar 2014, 07:36
by lukk
Zamiast ciut w lewo, trzeba było stanąć przed słupem.

Re: rail.phototrans.eu: sdobrasz
Posted: 21 Mar 2014, 22:23
by Andrev
sdobrasz wrote:Jak robię zdjęcia to mam oczy dookoła głowy

Także ciut w lewo też byłbym bezpieczny.
To nie jest żadne wytłumaczenie. Wchodzenie przy takiej pogodzie na przejazd to tylko niepotrzebne stresowanie mechanika. Tutaj nawet dałoby się ześć sporo w prawo i kadr byłby ładny, bo mgła czasami dodaje klimatu.
Re: rail.phototrans.eu: sdobrasz
Posted: 21 Mar 2014, 22:59
by Lukasy