Mądel Skrzyszów
Posted: 02 Sep 2010, 22:49
Długo nad tym myślałem czy zakładać temat do dyskusji na temat Mądla czy nie.. Zdrowy rozsądek podpowiadał żeby jednak nie, bowiem ciężko jest stwierdzić który pojazd należy do którego z braci (większość mam generalnie rozszyfrowanych), ale jednak doszedłem do wniosku że przynajmniej coś pasuje z tym zrobić.
Mianowicie: obecnie na TWB jest utworzony przewoźnik "Mądel Skrzyszów", i pod tego przewoźnika są wrzucane wszystkie zdjęcia Mądli. Od pewnego czasu po rozmowie z kierowcą MPK zacząłem rozkminiać które auta należą do którego z kilku braci. Generalnie jest 7 panów Mądlów, przynajmniej 4 z nich zajmuje się transportem...
Jerzy Mądel zajmuje się firmą Mądeltrans, Krzysztof Mądel wykonuje przewozy na liniach do Kowalowej i Lubczy, Sławomir Mądel ma linię do Szynwałdu i Nowych Żukowic, Grzegorz Mądel komis z pojazdami, które potem trafiają do jednych z braci.. No i tutaj zaczyna się problem, bo generalnie właścicielem niektórych aut jest Grzegorz, bowiem dopóki tych aut ktoś nie kupi to one jeżdżą u któregoś z braci.. Nie wiem jeszcze który z nich obsługuje linię pracowniczą HSG, ale podejrzewam że jest to kolejny z braci, który zajmuje się paliwem... Miałem tego nie rozdmuchiwać, ale postanowiłem dać pod publiczną konsultację co z tym fantem zrobić, odizolować i tworzyć firmy osobnych braci, czy zostawić pod jednym Mądlem zmieniając nazwę przewoźnika, ew. można by wydzielić samo Mądeltrans... Co doradzicie?
Mianowicie: obecnie na TWB jest utworzony przewoźnik "Mądel Skrzyszów", i pod tego przewoźnika są wrzucane wszystkie zdjęcia Mądli. Od pewnego czasu po rozmowie z kierowcą MPK zacząłem rozkminiać które auta należą do którego z kilku braci. Generalnie jest 7 panów Mądlów, przynajmniej 4 z nich zajmuje się transportem...
Jerzy Mądel zajmuje się firmą Mądeltrans, Krzysztof Mądel wykonuje przewozy na liniach do Kowalowej i Lubczy, Sławomir Mądel ma linię do Szynwałdu i Nowych Żukowic, Grzegorz Mądel komis z pojazdami, które potem trafiają do jednych z braci.. No i tutaj zaczyna się problem, bo generalnie właścicielem niektórych aut jest Grzegorz, bowiem dopóki tych aut ktoś nie kupi to one jeżdżą u któregoś z braci.. Nie wiem jeszcze który z nich obsługuje linię pracowniczą HSG, ale podejrzewam że jest to kolejny z braci, który zajmuje się paliwem... Miałem tego nie rozdmuchiwać, ale postanowiłem dać pod publiczną konsultację co z tym fantem zrobić, odizolować i tworzyć firmy osobnych braci, czy zostawić pod jednym Mądlem zmieniając nazwę przewoźnika, ew. można by wydzielić samo Mądeltrans... Co doradzicie?