empi wrote:Adam G.1 wrote:Wniosek z tego taki, że:
a) TWB3 powoduje same problemy, których nigdy wcześniej nie było;
Wydrukuję sobie to zdanie i powieszę na ścianie!
Podoba mi się ta retoryka - zatem: zagraniczne wyjazdy MKM-ów spowodowały same problemy, których wcześniej nie było. Nowe nieznane typy autobusów, bariera językowa, zagadki z przewoźnikami. A kiedyś było proste, wszystko po polsku i znane nam typy autobusów

Do tych dwóch punktów odnosi się moje drugie zdanie. Retoryka identycznie absurdalna jak "nie wchodzisz na TWB3 = nie interesują cię ciężarówki".
empi wrote:Adam G.1 wrote:b) z czasem wytworzy nam się więcej wyjątków niż reguł, jestem tego w 100% pewien.
A ja mówie: ciężarówka powyżej 3,5 tony = TWB3, chyba że była wcześniej autobusem (jeden wyjątek). Koniec.
Ja mam już drugi. Pojazd, który ma równo 3,5 tony. Oraz taki, który ma mniej, a ciężarówką ewidentnie jest. I co, jego miejsce jest gdzieś w kosmosie? Czy może jednak ma trafić na TWB2 i popsuć ten wspaniały ład?
empi wrote:Adam G.1 wrote:Proszę nie traktować tej wypowiedzi zupełnie poważnie. Mój stosunek do większości ciężarówek jest jaki jest i po prostu nie mam ochoty wyławiać interesujących mnie komunikacyjnych smaczków ze stada szambiarek, śmieciarek i TIRów.
Dlatego klikniesz w link np. w MZA Warszawa i dostaniesz tylko zestaw ciężarówek tego przewoźnika, dokładnie tak samo jak teraz klikając w opcje Technical Equipment. Jedno kliknięcie. Nic więcej. Właściwie NIC się nie zmieni, poza tym że TWB2 będzie odsiane od chwastów.
Brak miniaturek. To chyba mój główny kontrargument, rzecz utrudniająca życie.
Kolejny jest w sumie poważniejszy: po przemieszczeniu zdjęć "ciężarówek" na TWB3, użytkownicy TWB2 tracą jakikolwiek wpływ na to, co będzie się z tymi zdjęciami działo. O tym, czy dana fotografia się nadaje, przestaną decydować cenzorzy z TWB2, zaś zaczną ci z TWB3. No i dochodzimy do kolejnej spornej kwestii, którą ciężko będzie rozwiązać: skoro zdjęcia tych pojazdów obchodzą zarówno użytkowników TWB2 jak i TWB3, kto w takim razie ma się zajmować ich selekcją (ponieważ odpowiedź ze strony Twojej i Amalio w zasadzie znam, pytanie powinno mieć swoją kontynuację: i dlaczego mają to robić użytkownicy TWB3?)?
empi wrote:Adam G.1 wrote:Celowość dodawania zdjęć osobówek czy szambiarek jako Technical Equipment to temat na konkretną dyskusję. Proponowane przez Ciebie rozwiązanie jest BARDZO skrajne i radykalne - nie ma się co dziwić protestom.
Jeśli nie będzie skrajne i radykalne, to znowu będą płynne granice których nikt nie bęzie potrafił określić. A tu jest prosta zasada.
A jeśli jest radykalnie, to są protesty i masa zacietrzewiania się po obu stronach, zamiast rzeczowej dyskusji. Trochę takie tupnięcie nóżką: zrobiliśmy TWB3, to teraz dawać nam "nasze" zdjęcia.
Jak już pisałem, jest problem miniaturek, jest problem zakresu władzy nad tymi zdjęciami. W zasadzie powinny sobie one wisieć w przestrzeni, swego rodzaju TWB2,5. Zdaję sobie sprawę, że takie rozwiązanie będzie bardzo trudne do wykonania.
empi wrote:Adam G.1 wrote:Ja na przykład wywaliłbym z TWB2 samochody, szambiarki, śmieciarki, kontenery i wywrotki, ale już wozy sieciowe i dźwigi bym zostawił. I jak tu znaleźć kompromis, skoro granica dla każdego przebiega gdzie indziej?
No a co jak wóz sieciowy przez 10 lat był skrzyniową ciężarówką? No właśnie - jak tu znaleźć kompromis?
Nie znam odpowiedzi na to pytanie. Dlatego z chęcią zaakceptowałbym Twoje rozwiązanie, ale w wersji mniej radykalnej - po poważnym zastanowieniu się, jak to zrobić, by miniaturki wyświetlały się i tu i tu oraz by użytkownicy obu TWB mieli na te zdjęcia wpływ.
empi wrote:Adam G.1 wrote:empi wrote:Skoro nie oglądasz TWB ciężarówkowego, to nie interesują Ciebie ciężarówki - po co Ci więc zdjęcie Jelcza 315 na TWB2? A jeśli jednak go chcesz oglądać, to znaczy, że Cię interesują ciężarówki - więc zajrzyj na TWB3.
Nie oglądam "M jak miłość", więc nie interesuje mnie miłość? Nie oglądam "Plebanii", więc nie interesuje mnie Kościół? Nie oglądam "Mody na sukces", więc nie interesuje mnie sukces?
Nie tędy droga.
No ja nie rozumiem tego - nie interesują Ciebie ciężarówki, ale za wszelką cenę chcesz, żeby były na TWB2. No to jak - interesują, czy nie?
Chyba faktycznie nie zrozumiałeś, co napisałem. Podajesz tu bezsensowne założenie, że muszę zaglądać na TWB3, jeśli interesują mnie ciężarówki. Ja podałem równie bezsensowne kontrprzykłady na podstawie popularnych seriali. Nie muszę ich oglądać, by interesować się tym, czego dotyczą. To samo tyczy się TWB3. Jeśli wymagasz ode mnie odpowiedzi, czy interesują mnie ciężarówki (co trochę dziwi, bo odpowiedź znasz), to odpowiem: tak, głównie te, które są pojazdami technicznymi przedsiębiorstw komunikacyjnych.
empi wrote:Wracam do podstawowego pytania: co sprawia, że ciężarówki powinny być na TWB2?
Na TWB2 od dawien dawna mamy zdjęcia pojazdów, należących do przewoźników autobusowych, trolejbusowych czy tramwajowych. Przewoźnicy ci, siłą rzeczy, mają pojazdy techniczne. Komentarze pod tymi zdjęciami oraz ilość wyświetleń pokazują, że dużo osób się nimi interesuje. Jednocześnie nie możemy założyć, że ludzie ci interesują się innymi ciężarówkami.
Pytanie ode mnie jest takie: po co piszesz na forum, skoro jedyne czego oczekujesz to "ok, Twój pomysł jest świetny, wprowadź[my] go w życie"? Wydaje mi się, że jak najbardziej obie strony są w stanie znaleźć kompromis - być może wymagający więcej kombinacji od strony technicznej, być może ogólnie trudniejszy organizacyjnie. Pokazują to wypowiedzi użytkowników (tylko) TWB2 w tym temacie. W momencie w którym zaczną pokazywać to również wypowiedzi użytkowników (głównie) TWB3, pewnie uda nam się do czegoś dojść.
Amalio wrote:Spoko. Już Ci przedstawiam przebieg dwóch podobnych sytuacji z punktu widzenia osób związanych całkowicie z TWB2. A więc jeżeli ciężarówka była zwykłą ciężarówką, a potem została odkupiona przez TW i przerobiona na wóz sieciowy, to należy zdjęcia z pierwszego okresu jej życia wrzucać na Trucks, a potem po przeróbce utworzyć kartę na autobusowym.
Drugi przypadek - Ogórek wożący ludzi ma swoje miejsce na TWB2, a w momencie przeróbki na skrzyniową cieżarówkę i odsprzedaniu jej facetowi wożącemu...ogórki, to jego miejsce... skandal i zamach na użytkowników TWB2 którzy nie oglądają Trucks - tzn jego miejsce jest dalej na TWB2.
Takimi tekstami szkodzisz tylko sobie i swojemu tworowi - TWB3.
Jak na razie ze strony TWB2 mamy DYSKUSJĘ, zaś ze strony TWB3 próbę narzucenia jakiegoś porządku bez owej dyskusji, względnie nawet wyśmiewanie TWB2. To nie może zadziałać.