Podział modeli
Re: Podział modeli
Myślę, że w nazwie powinniśmy oznaczać również generację Actrosów.
- 1996-2003 - MP1,
- 2003-2008 - MP2,
- 2008-do nadal - MP3.
- 1996-2003 - MP1,
- 2003-2008 - MP2,
- 2008-do nadal - MP3.
Z buta wjeżdżam, czyli jak działa copywriting sprzedażowy.
Re: Podział modeli
Moim zdaniem modele Scanii R są źle wprowadzone do bazy. Mamy Rxx4/Rxx3/Rxx2, a czegoś takiego nie ma. Scania stosuje symbol R i moc silnika czyli np. R620. Najlepszym rozwiązaniem było by wprowadzenie w modelach Rxxx lub samej R i każdy wpisywałby moc silnika i rodzaj kabiny kabiny.
Z buta wjeżdżam, czyli jak działa copywriting sprzedażowy.
Re: Podział modeli
Poplątanie z pomieszaniem. Mylisz teraz dwie zupełnie różne rzeczy. W najnowszych Scaniach jest P/R/T/G+moc silnika. Starsze jak widać są oznaczane jako pojemność+generacja co nie oznacza, że P/R/T nie istniało.Cash wrote:Mamy Rxx4/Rxx3/Rxx2, a czegoś takiego nie ma. Scania stosuje symbol R i moc silnika czyli np. R620.
Re: Podział modeli
Tylko nikt tego nie stosował. Zawsze producent oznaczał serię 2, 3, 4 w sposób następujący Scania np. 124L 420 (pojemność silnika - 12 litrów, seria, L - w tym przypadku pojazd do tras międzynarodowych i moc silnika. Dopiero z wprowadzeniem najnowszej serii R w 2004 r., zaczęto używać oficjalnie oznaczenie "R". Wcześniej czegoś takiego nie używano. Owszem - P i T istniało już od 2 serii. Więc po co naginać fakty skoro nawet na tabliczce znamionowej dalekobieżnej "trójki" mojego znajomego nie ma czegoś takiego jak "R"?
Moim zdaniem powinno wyglądać to tak:
Scania serii 2
Scania serii 4
Scania serii 3
Scania serii R
albo
Scania xx2
Scania xx3
Scania xx4
Scania R
Scania Pxx2
Scania Px2
Scania Pxx3
Scania Px3
Scania Pxx4
Scania Px4
Scania P
Scania Txx2
Scania Txx3
Scania Txx4
Scania T
A dopiero potem w osobnej rubryczce wprowadzać np. Scania R580 Topline.
Moim zdaniem powinno wyglądać to tak:
Scania serii 2
Scania serii 4
Scania serii 3
Scania serii R
albo
Scania xx2
Scania xx3
Scania xx4
Scania R
Scania Pxx2
Scania Px2
Scania Pxx3
Scania Px3
Scania Pxx4
Scania Px4
Scania P
Scania Txx2
Scania Txx3
Scania Txx4
Scania T
A dopiero potem w osobnej rubryczce wprowadzać np. Scania R580 Topline.
Z buta wjeżdżam, czyli jak działa copywriting sprzedażowy.
Re: Podział modeli
Jak już napisałem pod zdjęciem czy koniecznie muszę skanować katalog żebyś w końcu dał za wygraną?
- rafcio44108
- Posts: 217
- Joined: 01 Jan 1970, 01:00
- Location: Olsztyn
Re: Podział modeli
Istnieje coś takiego jak np. Scania R124L 420, gdzie R to oznaczenie kabiny, tak samo jak w P i T.

Re: Podział modeli
Faktycznie, teraz dotarłem do wydania Samochodów Specjalnych i coś takiego istniało. Jednak nie jako nazwa handlowa, a oznaczenie fabryczne. Ale jak tam chcecie.
Z buta wjeżdżam, czyli jak działa copywriting sprzedażowy.
-
- Posts: 12
- Joined: 01 Jan 1970, 01:00
- Location: Brzesko
- Contact:
Re: Podział modeli
To jest zdecydowanie mniej czytelne. Wystarczy zamiast Rxx4 zrobić po prostu 94, 114, 124, 144, 164 lub najnormalniej - Seria 4.
Re: Podział modeli
Tak, rozdzielanie ciężarówek wedle pojemności silnika jest fantastycznym pomysłem. A koncepcja nr 2:igorsamson wrote:To jest zdecydowanie mniej czytelne. Wystarczy zamiast Rxx4 zrobić po prostu 94, 114, 124, 144, 164
jest jeszcze lepsza - wrzucić Scanie z niemal dekady do jednego worka będzie bardzo czytelne. Każdy na pewno znajdzie to czego szuka. W ogóle zróbmy jeden model do każdego producenta na dosłownie wszystko i będzie super.igorsamson wrote: lub najnormalniej - Seria 4.
Scanie począwszy od drugiej generacji dzieliły się na P, R oraz T i tak będzie. Jest to czytelny podział na pojazdy niskie vel dystrybucyjne, wysokie długodystansowe i te z silnikiem przed kabiną. Podział porównywalny do tego co mamy przy innych producentach, a nie kupowanie wyłącznie tego co jest na emblemacie, bo Scania zaczęła lansować inną część nazewnictwa.
Piszecie, że do mnie można mówić, że i tak robię co chcę no ale z czym do ludzi? Ja jestem otwarty, ale na jakieś poważne propozycje.
I jeszcze bym zrozumiał tego typu propozycje od "nowych", ale od osób które są mi znane z TWB 2? Widzieliście tam takie coś?
Re: Podział modeli
Uwagi odnośnie serii:
1. Istniejące serie:
Jelcz 315
Jelcz 325
Jelcz 317
Jelcz 327
Połączyłbym w serie Jelcz 315/325 i Jelcz 317/327. Jeżeli one różnią się między sobą kierunkowskazami i rodzajem hamulca, to raz że nie ma co ich traktować jako oddzielne kategorie, a dwa że określanie typu na podstawie zdjęcia to często wróżenie z fusów.
2. Troszkę zbaraniałem dodając Skodę 706 RT, bo są następujące serie:
Liaz 706 MT
Liaz 706 RT
Skoda 706 RT
A jeszcze pod zdjęciami pojawiły się komentarze, określające typ jako np. MTS24. Ktoś się orientuje o co chodzi?
Tak nawiasem mówiąc - czy to jest dokładnie to podwozie, co w ogórkach?
1. Istniejące serie:
Jelcz 315
Jelcz 325
Jelcz 317
Jelcz 327
Połączyłbym w serie Jelcz 315/325 i Jelcz 317/327. Jeżeli one różnią się między sobą kierunkowskazami i rodzajem hamulca, to raz że nie ma co ich traktować jako oddzielne kategorie, a dwa że określanie typu na podstawie zdjęcia to często wróżenie z fusów.
2. Troszkę zbaraniałem dodając Skodę 706 RT, bo są następujące serie:
Liaz 706 MT
Liaz 706 RT
Skoda 706 RT
A jeszcze pod zdjęciami pojawiły się komentarze, określające typ jako np. MTS24. Ktoś się orientuje o co chodzi?
Tak nawiasem mówiąc - czy to jest dokładnie to podwozie, co w ogórkach?
potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam coś tam