A więc: od 1977 AM General (ten od Hummera) rozpoczął produkcję rodziny ciężkich pojazdów ciężarowych dla US Army. Pojazdy choć były ze wspólnej rodziny otrzymały różne oznaczenia, dla rozróżnienia przeznaczenia:
- M915 - 14 tonowy ciągnik o napędzie 6x4 z silnikiem Cummins NTC-400 (od 1983 r. doszedł podtyp A1; nie ma to większego znaczenia dla serii na TWB, ale piszę żeby potem nie było "skąd tutaj A2"

- M916 - 14 tonowy 6x6 ciągnik, mechanika jak w M915
- M917 - 20-tonowa wywrotka
- M918 - "dystrybutor asfaltu" na podwoziu M916
- M919 - 20 tonowe "podwozie dla mieszacza betonu", napęd 8x6
- M920 - 20 tonowy ciągnik o napędzie 8x6 (używany najczęściej z niskopodwoziówkami do transportu czołgów, itp.)
W 1990 produkcję przejął Freightliner, który "nową" serię (chociaż oficjalnie to była kontynuacja) oparł na "cywilnej" serii FLD i produkuje dla US Army następujące modele:
- M915 - od A2 wzwyż
- M916 - od A1 wzwyż
- M917 - od A1 wzwyż
Tak więc moja propozycja:
- dodać producenta AM General (w końcu wojskowy Hummer na TWB3 też może się zdarzyć, żołnierz potrzebuje prawa jazdy kat. C do prowadzenia go; DMC > 3,5t) i dodać serię M915/M916/M917/M918/M919/M920, tak jak zrobiono np. z modelami Volvo.
- do Freightlinera dodać serię FLD (w końcu na podstawie tej ciężarówki Freightliner robi pojazdy dla US Army), a M915, M916 i M917 wpisywać "ręcznie" przy dodawaniu pojazdu.
Oczywiście, to tylko propozycja, więc jestem ciekaw opinii.
