Wybaczcie moje zapóźnienie, ale trochę miałem spraw na głowie (chociażby sesja) i miałem problem ze znalezieniem czasu, by wpaść na zajezdnię i go dorwać. Udostępniam Wam link do paru zdjęć ze środka #177:
https://drive.google.com/open?id=0B-vx_ ... mx6UmpSV00
Tabliczka znamionowa również jest MANowska. Nie dogrzebałem się do innych oznaczeń, choć zaglądałem pod klapy inspekcyjne i tylną klapę. Jeżeli wiecie, gdzie mogą być takie elementy, to chętnie jeszcze raz sprawdzę i obadam. Choć jego wnętrze nieco się różni od pozostałych wozów, nie posiada jakichś ewidentnych śladów, by był "inny". Najbardziej rozbraja SG242 i W.Germany na tabliczce znamionowej, choć powstał już po zjednoczeniu Niemiec
Co do mocy... temat rzeka. Oficjalnie 167-178 mają
tylko 184 kW, a 179-182 aż 206 kW. To czuć podczas jazdy, 179-182 są
zdecydowanie mocniejsze od pozostałych. Pytanie, czy moc 167-178 od nowości aż tak zmalała (jak naszego jedynego NG312 #166, który mocno zdziadział pod względem mocy), czy przyczyną jest co innego, aczkolwiek nie wydaje mi się, by tam było tylko 250 KM. Z tego co mi wiadomo, to jeszcze na dodatek w 167-178 w części wozów wymieniane były silniki, ale co tam było wstawiane, kiedy i jak, to nawet nie wiem. Przyznam się, że na mechanice niewiele się znam, a z zawodu jestem zupełnie kim innym, więc mogę mówić jakieś głupoty, za co przepraszam
